וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן על סף סיכום בעירוני נהריה

31.10.2016 / 12:04

הגארד האמריקאי (30, 1.93) ששיחק בעבר בהפועל ירושלים וראשון לציון, צפוי להצטרף לקבוצה של אריק אלפסי אחרי שהקבוצה של אריק שיבק לא הגישה הצעה לצרפו. צפוי להחליף את מרקוס טיג שייחתך

דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לישראל. קיצ'ן/ברני ארדוב

דרווין קיצ'ן צפוי להחליף בעירוני נהריה את מרקוס טיג שייחתך לאחר תקרית בינו לבין אריק אלפסי בסוף השבוע, כשהצדדים נמאצים במגעים מתקדמים ועל סף סיכום. בקיצ'ן הייתה מעוניינת מכבי ראשון לציון, אך הכתומים התעכבו עם מהלך צירופו, ובנהריה פעלו מהר והגיעו להבנות עם השחקן שצפוי לחתום עד לסיום העונה ולהצטרף כבר בתקופה הקרובה.

קיצ'ן (30, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת פלורידה סטייט משנת 2011 שהגיע למכבי ראשון לציון כרוקי ורשם בעונתו הראשונה בישראל 14.5 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. ההצלחה הובילה את פנאתנייקוס הגדולה להחתימו אך לאחר תקופה קצרה ולא מוצלחת הוא הושאל לצדביטה זאגרב. בקיץ 2013 חזר קיצ'ן לישראל וחתם בהפועל ירושלים כשהוא רושם בעונה תחת בראד גרינברג 9 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק. בעונה השנייה סבל מפציעה ורשם 7.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. בקיץ שעבר נחתך מירושלים בטענה שלא עבר את הבדיקות הרפואיות והחל בבוררות נגד הקבוצה כשבמקביל עבר לנאנסי הצרפתית ממנה עבר לטרזבונספור הטורקית.

נהריה פתחה את העונה בצורה פחות טובה, למרות שהצליחה לצלוח את שלב המוקדמות של ליגת האלופות. בליגה הפסידה הקבוצה בשלושה מתוך ארבעת מחזורי הפתיחה, כששניים מההפסדים - למכבי תל אביב והפועל ירושלים, היו דרמטיים. באירופה הפסידה הקבוצה בשני מחזורי הפתיחה של שלב הבתים ותארח ביום רביעי את אריס סלוניקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully