וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר פריס: נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי העפילו לסיבוב השלישי

הראשון בעולם ניצח 3:6, 4:6 את ז'יל מולר, הבריטי שרוצה להעפיל על חשבונו לפסגת הדירוג הזיע בדרך ל- 3:6, 6:7 (5), 5:7 על פרננדו ורדאסקו. מתחמם הקרב על מקום בטורניר גמר הסבב

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
רוצה לשמור על המקום הראשון. נולה/GettyImages

הסיבוב השני של טורניר ATP פריס נמשך היום (רביעי) עם 12 משחקים. זהו הטורניר האחרון של עונת הטניס ועשויה להיות לו משמעות רבה באשר לקרב על המקום הראשון בעולם בתום העונה בין אנדי מארי לנובאק דג'וקוביץ'. כמו כן, הטורניר מהווה הכנה אחרונה לטורניר גמר הסבב שיתקיים בהמשך החודש ובסופו ייקבעו שמונת המשתתפים בלונדון.

המדורג ראשון דג'וקוביץ' פתח את הטורניר (לא שיחק בסיבוב הראשון) ברגל ימין עם 3:6, 4:6 על ז'יל מולר. הסרבי דילג לסיבוב השלישי תוך שעה ו-22 דקות ובזכות שבירה בודדת בכל מערכה, והוא יפגוש את גריגור דימיטרוב. המדורג שני אנדי מארי נאלץ להזיע מול פרננדו ורדאסקו (46) במשך שעתיים וחצי על מנת להעפיל לסיבוב הבא עם 3:6, 6:7 (5), 5:7. הוא יפגוש שם את לוקא פוי (13).

עוד בנושא

המסע של אנדי מארי לפסגה: עשוי לעקוף את דג'וקוביץ' כבר השבוע

טניסאי יפני קיי נישיקורי. GettyImages
יפגוש את צונגה. נישיקורי/GettyImages

קיי נישיקורי, שמדורג 4 וכבר הבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב, גבר תוך שעה ורבע על ויקטור טרויצקי (28) 2:6, 5:7 ויפגוש בסיבוב השלישי את ג'ו ווילפריד צונגה (13) שניצח 3:6, 4:6 את אלברט ראמוס.

מארין צ'יליץ' (10) עוד מקווה לתפוס את אחד משני הכרטיסים הנותרים לטורניר גמר הסבב והוא ניצח את בן ארצו איבו קרלוביץ' 6:7 (7), 2:6. סיכוייו גברו עם הפסדו של דומיניק תים (8) 6:2, 6:4 לג'ק סוק. גם לדויד גופן (12) יש סיכוי קלוש להתחרות בלונדון, והוא גבר 6:7 (5), 3:6 על ניקולא מאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully