וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרטה פראג - הפועל באר שבע: בראון וראדי נאבקים על מקום בקישור

2.11.2016 / 23:05

אוחנה לא מורשה לשחק בליגה האירופית ואחד מהשניים יצטרף לאוגו והובאן מול הצ'כים (חמישי, 22:05, ספורט5). ההחלטה לגבי ויטור ומליקסון תתקבל בחמישי, בכר: "כיף לבוא אחרי ניצחון"

מערכת וואלה

בווידאו: משדר סיכום הניצחון של באר שבע על מכבי תל אביב

הפועל באר שבע נחתה מוקדם יותר היום (רביעי) בפראג לקראת המפגש החשוב עם ספרטה במסגרת הליגה האירופית מחר (22:05, ספורט5). ניצחון יעמיד את ברק בכר ושחקניו בעמדת זינוק מצוינת אל עבר העפלה לשלב הבא, בעוד הפסד עלול לסבך אותם מאוד. זה כמובן לא יהיה פשוט לאור היעדרותם של אנתוני וואקמה ואליניב ברדה הפצועים, שנותרו בארץ.

"נשחק מול קבוצה ביתית טובה", אמר ברק בכר. "יהיה לנו קשה, אך במזג אוויר שכזה כיף לשחק. נכון, כיף לבוא אחרי ניצחון, אבל זה לא קשור למשחק. מדובר בקבוצה אחרת במפעל אחר. במשחק הקודם מול ספרטה פראג שלטנו והרגשנו שאנחנו טובים יותר, אבל הפסדנו. היא עמדה נכון טקטית וניצחה". וובה בראון הוסיף: "מגיעות מחמאות לספרטה על הניצחון במשחק הקודם, אבל עומד לפנינו משחק חדש, הצוות יכין אותנו כדי שנעשה את העבודה".

עוד בנושא:

ברק בכר עדיין לא החליט אם לפתוח עם שלושה בלמים

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע ברק בכר, וובה בראון. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
"הרגשנו שהיינו טובים יותר במשחק הקודם". בכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

כמו לפני המשחק בבאר שבע, מכת הפציעות עדיין לא עזבה את ספרטה פראג, שתחסר לפחות 7-8 שחקני סגל. הבכיר שבהם הוא תומאש רוזיצקי הוותיק, אבל גם מרטין פרידק שגמר את העונה, לוקאש ואכה, דויד ביצ'יק, מארק שטך, אלש צ'רמאק ומיכאל סאצ'ק עדיין נעדרים. אל המרפאה הניידת הצטרף השבוע גם החלוץ ואצלב קאדלץ, שכבש בפעם הקודמת שברק בכר הגיע לפראג (ב-1:3 של ספרטה על עירוני קרית שמונה באוקטובר 2012) ונמצא בספק בגלל פציעה. גם אונז'יי זהוסטל ויוזף שוראל עדיין לא כשירים וככל הנראה יקבלו מנוחה נוספת. הקפטן דויד לפאטה, שהבקיע שלושער ב-0:4 על פז'יבראם בליגה ביום ראשון, צפוי לפתוח הפעם בהרכב, אחרי ששותף רק כמחליף בטרנר. יציעים H37-H40 באצטדיון בפראג יישארו סגורים, כחלק מהעונש שהטילה אופ"א על הצ'כים בעקבות הקריאות הגזעניות שהושמעו במשחק הביתי הקודם מול אינטר.

ברק בכר צפוי לערוך לפחות שינוי אחד מההרכב שפתח מול מכבי תל אביב. מיכאל אוחנה, שלא מורשה לשחק באירופה, יישאר מחוץ לסגל כאשר וובה בראון ומהראן ראדי צפויים להחליפו. הצוות הרפואי והמקצועי יחליט ביום המשחק האם להעניק למיגל ויטור ומאור מליקסון את המקום בהרכב, במקביל בכר מתלבט האם לעלות עם שניים או שלושה בלמים כאשר לואי טהא עשוי לפתוח.

צפו: ההכנות של הפועל באר שבע לקראת ספרטה פראג

הקשר לוקאש מארצ'ק אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לנצח ולהתקרב להעפלה, אבל זה לא יהיה קל. שלוש הנקודות שהשגנו בישראל היו חשובות. אני סקרן לראות איזו הפועל באר שבע תגיע הפעם, איך הם ישחקו. זו היריבה הכי קשה בבית הזה. באר שבע הייתה קשוחה וטובה יותר מהאחרות שפגשנו".

המאמן דויד הולובק הוסיף: "אנחנו צריכים להיות מאורגנים בהגנה. תהיה לזה חשיבות מחר כי באר שבע לא תשנה את הסגנון שלה, היא משחקת מאוד התקפי. השחקנים שהיו פצועים לפני כן, עדיין לא עומדים לרשותי. בנוגע למצבו של ואצלב קאדלץ, נחליט אחרי אימון הערב, אבל אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים. אין כוונה לשמור שחקנים ליום ראשון, אנחנו ממוקדים רק במשחק הקרוב. ארזתי ספר למלון, כמו שעשיתי בישראל, וקרוב לוודאי שאזמין לי יין אדום. לא אחרוג ממנהגי".

עדכון ראשון: 20:05

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully