וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר באר שבע נחתה בפראג, בכר מתלבט לגבי המערך

2.11.2016 / 10:05

האלופה הגיעה לבירת צ'כיה עם אופטימיות זהירה: "ספרטה קבוצה חזקה מאוד, אך למדנו אותם ואנחנו מגיעים עם הרבה אמונה". המאמן לא החליט אם לפתוח עם שלושה בלמים, מיגל ויטור עדיין בספק

מערכת וואלה

הפועל באר שבע נחתה היום (רביעי) בפראג ותקיים את האימון הראשון בעיר לקראת המשחק מול ספרטה פראג שיתקיים מחר (22:05, ספורט 5). האלופה הישראלית הגיעה לצ'כיה שם שורר מזג אוויר חורפי למדי, כאשר השחקנים ואנשי המועדון מעידים על גשמים וקור עז. בקבוצה מבינים שהמשחק מול ספרטה יהיה נקודת מפתח לגבי הסיכויים של הקבוצה להעפיל לשלב הבא, כאשר ניצחון יעמיד אותם במצב מצוין לפני המפגשים מול אינטר וסאות'המפטון, בקרב על העלייה לשלב הבא בליגה האירופית.

בקבוצה מאוכזבים מהיעדרותם של טוני וואקמה ואליניב ברדה, שנשארו בארץ, אך מאמינים כי ביכולתם להשיג תוצאה טובה במשחק, ובמקביל מעידים על כך שבפראג המשחק יהיה קשה במיוחד: "ספרטה קבוצה חזקה מאוד, בטח בבית שלה", העיד אחד השחקנים, "למדנו אותם טוב וראינו אותם גם בארץ. אנחנו מגיעים כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק, עם הרבה אמונה בעצמנו".

מאור בוזגלו שנמצא בכושר מצוין, צפוי לפתוח מחר בהרכב הפותח, כשגם מהראן ראדי נמצא בתמונת ה-11. במקביל, לצוות המקצועי והרפואי עדיין קיימת התלבטות אם לתת מנוחה למיגל ויטור, בשל החשש מהרגישות במשפעה שיש לשחקן. לגבי מערך הקבוצה במשחק, עדיין קיימת התלבטות אצל המאמן ברק בכר, כשייתכן והקבוצה תעלה במערך של שלושה בלמים.

עוד בנושא:

ברדה חש כאבים ולא ייצא עם הפועל באר שבע למפגש מול ספרטה פראג
וואקמה הפצוע לא ייצא עם הפועל באר שבע למשחק מול ספרטה פראג

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. ברני ארדוב
צפוי לפתוח. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully