וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות באנפילד: דני אינגס הפצוע יחמיץ את שארית העונה

החלוץ בן ה-24 יושבת לתשעה חודשים בעקבות ניתוח שיעבור בברכו. רק בחודש אפריל האחרון האנגלי חזר לשחק לאחר פציעה ממושכת בברך השנייה. קלופ: "הוא ילד נהדר, מגיע לו יותר מזל"

אימג'בנק GettyImages

חלוץ ליברפול, דני אינגס, יאלץ לעבור ניתוח בברכו ויחמיץ את המשך עונת 2016/17. אינגס בן ה-24 נפצע במהלך משחק גביע הליגה של האדומים מול טוטנהאם, כאשר ניסה לחלץ כדור עבור קבוצתו. יש לציין שהאנגלי הצעיר סובל מחוסר מזל מבחינת פציעות, כאשר רק לפני שנה הוא נפצע בברך השנייה והושבת לשבעה חודשים.

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר: "להגיד שאנחנו הרוסים זה בלשון המעטה. הוא ילד נהדר ומגיע לו הרבה יותר מזל ממה שהוא חווה עד כה בקריירה. זו בדיוק האישיות שלו, על ומחוץ ולמגרש, העובדה שהוא ניסה לחלץ כדור עבור קבוצתו עם הרבה מאוד אומץ. עם זאת, אני יודע שהאופי הזה ייגרום לו לחזור אפילו טוב יותר וחזק יותר כמו שהוא כבר עשה בעבר". הגרמני הוסיף: "הוא חזק מנטלית ופיזית, ויקבל את הטיפול הטוב ביותר כדי להחלים במהרה".

ביוני 2015 נרכש אינגס על ידי הרדס מברנלי תמורת שמונה מיליון ליש"ט, אך בעקבות הפציעה הקודמת הוא ערך במדי ליברפול רק שש הופעות בפרמיירליג בעונה החולפת, בהן כבש שני שערים. במדי נבחרת אנגליה, ערך אינגס הופעה אחת, באוקטובר 2015 מול נבחרת ליטא.

עוד בנושא:

דיווח בגרמניה: ליברפול, ווסטהאם וצ'לסי בעקבות סיאד קולשינאץ
ז'וזה מוריניו יעמוד לדין על התנהגותו במשחק מול ברנלי

דני אינגס שחקן ליברפול. AP
לא נעים. אינגס בימים יפים יותר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully