וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואליינטה קיבל אישור להתאמן. מקורבי פלט: "זקוק לאמון מהמאמן"

2.11.2016 / 13:20

בשורה טובה לרנה מולנסטיין: הבלם הספרדי התאושש, הטבה גם במצבו של מוסא שצפוי להיות כשיר לדרבי. 14 אלף כרטיסים נמכרו. מקורבי החלוץ: "אחד היעילים בליגה, מכבי חיפה זקוקה לו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מרוצים מקצב החלמתם של מריו מוסא ומארק ואליינטה. הבלם הספרדי שהתאמן אתמול (שלישי) בשולי המגרש, קיבל הבוקר אישור לחזור לאימונים מלאים ונראה כי יהיה כשיר לדרבי ביום שבת. בנוסף, נרשם שיפור במצבו של מריו מוסא, שיכול להתאמן וגם לגביו נרשמה הערכה אופטימית. אם יהיה כשיר, נראה כי למולנסטיין צפוי כאב ראש לא קטן בעקבות היכולת שגילה סאן מנחם בשני המשחקים האחרונים. מי שאמורים להשלים את חוליית ההגנה הם דקל קינן וגארי קגלמאכר.

חיפה הודיעה אתמול שניקיטה רוקאביציה יחזור לאימונים רק בסוף השבוע והוא לא יהיה בסגל למשחק הקרוב, בעוד אוהד לויטה אמור לחזור לפעילות תוך שבועיים. בהתאם לכך, נראה שהשוער יהיה כשיר רק לאחר הפגרה ויחזור לסגל לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא. עאיד חבשי שנפצע במשחק האחרון, נמצא בספק גדול למשחק.

עוד בנושא:

קרלסן עקב אחרי שחקני מכבי פתח תקוה. התנפלות לקראת הדרבי
מכבי חיפה: ההתלבטות של מולנסטיין לקראת הדרבי - גליינור פלט

מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין עם גליינור פלט. ברני ארדוב
לא ברור אם יפתח בדרבי. פלט עם מולנסטיין/ברני ארדוב

מאחורי הקלעים, שחקנים מדווחים כי החלוץ, גליינור פלט, נשמע מעט מודאג לאחרונה ממעמדו המקצועי. בסביבתו של השחקן טענו השבוע כי הנתונים מלמדים ש"מדובר באחד השחקנים היעילים בליגה. מכבי חיפה זקוקה לו מאוד, בדיוק כמו שהוא זקוק לאמון מהמאמן". פלט כבש שלושה שערי ליגה למרות שפתח בארבעה משחקים בלבד העונה, מתוך שבעה בהם שותף, אך עדיין לא בטוח שהוא יפתח במשחק הקרוב. בתחילת העונה מולנסטיין העדיף את ניקיטה רוקאביציה וכעת הוא מעדיף לפתוח בחוד עם אלירן עטר, שנמצא בכושר נהדר.

ההתלבטות של המאמן בנוגע לחלוץ קשורה בעיקר למערך. לאחרונה הודיע ההולנדי לשחקנים כי הוא מתכוון לבחון מערך חדש, 3:5:2, אותו ניסה לפרקים במשחק האחרון, כשריאן תופקד כשחקן קו. יחד עם זאת, נראה כי במשחק הקרוב הוא יפתח עם חלוץ אחד.

במקביל, מכבי חיפה מכרה עד הבוקר 12 אלף כרטיסים לקראת הדרבי, והבוקר התברר שכבר 14 אלף הבטיחו את מקומם באצטדיון. כרגע ההערכה היא ש-18 אלף ירוקים יגיעו לעודד. בסך הכל אמורים להיות באצטדיון 25 אלף אוהדים, כשהמשטרה תחצוץ בין הקהלים כדי למנוע תגרה. אחד השחקנים אמר אתמול לקראת המשחק: "למשחק הקרוב יש משמעות גדולה עבור האוהדים, אבל גדולה יותר עבור המועדון הזה. אם ננצח, אתה יכול להבין לבד מה יקרה במהלך הפגרה, עד המשחק מול הפועל כפר סבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully