וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן עקב אחרי שחקני מכבי פתח תקוה. התנפלות לקראת הדרבי

31.10.2016 / 10:24

אחרי הגישושים, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה צפה באלו וקאניוק. טירוף לקראת המשחק מול הפועל חיפה: 4,000 כרטיסים נמכרו תוך זמן קצר, רוב האצטדיון צפוי להיות מלא

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר באולפן וואלה! לסיכום הניצחון של באר שבע על מכבי תל אביב

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, ישב אתמול ביציע במשחקה שלה מכבי פתח תקוה. קרלסן לא הוזמן על ידי אנשי הקבוצה, והגיע בעצמו כדי לעקוב אחר שחקנים, ככל הנראה דור אלו וגידי קאניוק, שעל מועמדותם לירוקים כבר פרסמנו בעבר. מכבי חיפה לא נוטה לרכוש שחקנים ממכבי פתח תקוה. בעבר היא נתקלה בקשיים כשרצתה לרכוש את עומר גולן, טל בן חיים ועומר דמארי ובשלב מוקדם יותר אל גל אלברמן, אם כי בעבר הגיעה להסכמות עם הלוזונים לגבי עסקת עידן טל. קרלסן ימשיך לעקוב אחר השניים גם בעתיד.

אתמול החלה מכירת הכרטיסים לדרבי. מדובר במחיר אחיד, 60 שקל לכרטיס. אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע הצפוני, המזרחי והדרומי. בשלב הראשון, המכירה נפתחה לבעלי מנויים בלבד והחל ממחר (שלישי) בערב היא תיפתח לקהל הרחב. אתמול, כשעה וחצי בלבד מפתיחת המכירה, נמכרו לאוהדי מכבי חיפה מעל 2,000 כרטיסים. עד הבוקר נמכרו כ-4,000 כרטיסים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: "שנים חיכינו לרגע שהקהל יתאהב במאמן"
ג'ורדי קרויף: "בישראל אין קבוצות מילואים וזו בעיה"

בחיפה מרוצים מאוד מהתקופה בה נמצאת הקבוצה, ולא רק בגלל התוצאות. "חשוב לנו מאוד שאלירן עטר וגילי ורמוט חזרו לעצמם. ידענו שזה עניין של תהליך, אבל זה קרה מוקדם משחשבנו. דקל קינן הוא הקפטן ויחד איתו הם מובילים את חדר ההלבשה", אמרו במועדון. קינן שוחח עם שחקני חיפה בשבוע שעבר וביקש מהם להתרכז במשחק מול אשקלון ולהימנע משיחות עם התקשורת.

מולנסטיין מתכוון לערוך אסיפה טקטית לקראת הדרבי וההערכה היא שישנה את המערך עימו פתח במשחק האחרון. גארי קגלמאכר צפוי לחזור לעמדת המגן הימני ומארק ואליינטה להרכב. ניקיטה רוקאביציה לא צפוי לחזור ל-11, למרות שהוא אמור להיות כשיר למשחק. רוב האצטדיון צפוי להיות מלא.

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוקב. קרלסן/ברני ארדוב

בנושא אחר: הקבוצה קיימה משחק אימון מול עירוני נשר בכפר גלים, שהסתיים ב-3:3. השערים הגיעו בפתיחת השליש השני. נשר הוליכה משני שערים ושובל גוזלן רק צימק. מוחמד עוואד ועמית זנטי הפכו את התוצאה עם פתיחת השליש האחרון, לפני שער השיוויון.

ההרכב שפתח: גיל אופק, עאיד חבשי, איאד אבו עביד, שי בן דוד, פיטר אליאס, שי בן דוד, איתן וולבלום, יניב בריק, ים כהן, עמית זנטי, מוחמד עוואד ושובל גוזלן. כן שותפו: עופרי ארד ורועי פוקס.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully