וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ההתלבטות של מולנסטיין לקראת הדרבי - גליינור פלט

1.11.2016 / 10:17

המאמן ההולנדי ישנה מערך בדרבי מול הפועל חיפה, החלוץ שכבש שוב יסופסל? האוהדים ממשיכים להתנפל על הכרטיסים: כ-7,000 נמכרו למנויים. המכירה לכלל האוהדים תיפתח. רוקאביציה צפוי לשוב לאימונים בסוף השבוע

מערכת וואלה!

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים להתנפל על הקופות לקראת הדרבי: מעל 7,000 כרטיסים נמכרו עד אתמול (שני) וכל 12 אלף הכרטיסים שהוקצו צפויים להימכר עד מחר, כשהמכירה לכלל האוהדים שאינם מנויים תיפתח היום. הפועל חיפה צפויה לפתוח יציע נוסף לטובת אוהדי מכבי חיפה, ובסך הכול נראה שיגיעו כ-18 אלף ירוקים למשחק הזה. האצטדיון לא יהיה מלא בכל מקרה, משום שחלק מהמקומות הוקצו לצורך חציצה בין הקהלים.

המאמן רנה מולנסטיין צפוי לשנות את המערך שלו. ההרכב עדיין לא תורגל אך על פי ההערכה, גארי קגלמאכר יחזור לעמדת המגן הימני ואילו מארק ואליינטה, אם יהיה כשיר, יפתח כבלם. הספרדי עדיין לא מתאמן ועדיין בספק למשחק. מריו מוסא (אמור לחזור לאימונים בקרוב) או סאן מנחם יפתחו בצד שמאל. נראה כי ההתלבטות העיקרית היא לגבי השחקן בחלק ההתקפי שיתופקד לצדם של נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט ואלירן עטר. מכיוון שהמאמן לא ישחק עם שני חלוצים, הוא עשוי לצרף קשר, ריאן למשל, על חשבון גליינור פלט שלרות הקרדיט הצר שהוא מקבל העונה הוא מוכיח שמדובר בשחקן היעיל בקבוצה. אפשרות אחרת: אלירן עטר יוסט לאגף וגליינור פלט ימשיך לפתוח בהרכב. ניקיטה רוקאביציה צפוי לחזור לסגל ולפתוח על הספסל.

אגב רוקאביציה, במועדון אמרו על האוסטרלי: "ניקיטה מחלים מדלקת ריאות שמנעה מהשחקן להיות חלק מסגל הקבוצה בשני המחזורים האחרונים. החלוץ נבדק על ידי הצוות המקצועי ונקבע על מנוחה נוספת במהלך הימים הקרובים. בסוף השבוע אמור לשוב לאימונים".

מוחמד אבו פאני האריך את חוזהו במכבי חיפה. הקשר בן ה-18 חתם לשלוש שנים ואמר לאתר הרשמי: "אני מגיל שמונה במועדון, מבחינתי זה טבעי ונכון להמשיך במקום בו גדלתי. אני שמח שהעתיד שלי יהיה ירוק".

עוד בנושא:

קרלסן עקב אחרי שחקני מכבי פתח תקוה. התנפלות לקראת הדרבי
"שנים חיכינו לרגע הזה, שהקהל יתאהב במאמן שבחרנו"

שחקני מכבי חיפה, איאד אבו עביד, גליינור פלט. שלומי גבאי
כמה דקות ישחק? פלט עם אבו עביד באימון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully