וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: המשחק בין בני יהודה למכבי תל אביב ב-27 בנובמבר ייערך בשכונת התקווה

הזהובים פנו לצהובים בבקשה להחליף את הביתיות בשל השזרוע במושבה, אך נענו בשלילה. אם המשחק ייערך בשכונה, אוהדי מכבי תל אביב יקבלו 300 כרטיסים בלבד. ההנהלה בוחנת מועמדים לתפקיד המאמן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נכון לרגע זה, המשחק בין בני יהודה למכבי תל אביב שאמור להיערך ב-27 בנובמבר, יתקיים באצטדיון בשכונת התקווה, זאת לאחר שהקבוצה פנתה לצהובים בבקשה להחליף את הביתיות בשל השזרוע באצטדיון המושבה אך נענתה בשלילה. הודעת הקבוצה: "הנהלת בני יהודה פנתה לפני מספר שבועות להנהלת מכבי תל אביב בבקשה להחלפת הביתיות במחזור הליגה שיתקיים ב-27 בנובמבר, בשל שזרוע שיתקיים באצטדיון המושבה. לצערנו, הנהלת מכבי תל אביב ענתה בשלילה. נכון לרגע זה, בקבוצה מתכננים לקיים את המשחק באצטדיון בשכונת התקווה. במקרה כזה, יוקצו כ-3,000 כרטיסים לאוהדי בני יהודה וכ-300 לאוהדי מכבי תל אביב".

אחרי פתיחת עונה סוערת במיוחד, נדמה כי מאז התמנה יעקב אסייג לתפקיד המאמן בבני יהודה, השקט קצת חזר לשכונה. אומנם, אף אחד מהכתומים לא יגיד בפה מלא כי יש שביעות רצון מהקבוצה, אבל לפחות הנקודה מול בית"ר ירושלים שהוסיפה בני יהודה למאזנה הרגיעה את מעט את המועדון. "קשה להסביר מה קרה עם אריק בנאדו", טען אחד השחקנים אמש. "מההתחלה היה פה חוסר שקט ולחץ. יעקב מביא הרבה שקט וניסיון והוא מכיר את המועדון הזה אולי הכי טוב. אנחנו מקווים כי הוא הבנאדם הנכון להוציא את הקבוצה לדרך חדשה".

עוד בנושא:

הלחץ סביב בן שמעון ובית"ר גובר: "דורכים לממורמרים על היבלות"
"סקאוטים של מכבי תל אביב יעקבו אחרי וונדרסון מול ארסנל"

אצטדיון שכונת התקוה. ברני ארדוב
בחזרה לשכונה? האצטדיון בשכונת התקווה/ברני ארדוב

עם זאת, שאלת השארתו של אסייג כמאמן הראשי עדיין לא פתורה ונראה שכל עוד הוא יספק תוצאות מספקות רצון, הוא יישאר בתפקיד. אולם, הנהלת המועדון עדיין בוחנת מספר מועמדים לתפקיד כשכרגע אין מועמד מועדף. "ברק לא רוצה לקבל עוד החלטה לא נכונה", טען מקרוב לאברמוב. "הוא רוצה איש מקצוע שהוא יוכל להסתדר אתו ושהוא מאמין שיצליח בשכונה".

גם אסייג עצמו יודע כי התפקיד כמאמן הוא על זמן שאול: "כל שבוע אני מדבר על זה שאם אני מאמן קבוע או זמני", אמר אסייג לאחר המשחק. "בוא נעשה סדר בדברים. בכדורגל הישראלי בחמש/ שש שנים האחרונות מתוך 14 קבוצות בין עשרה לאחד עשר מאמנים מפוטרים כל עונה, ככה שכולם זמניים ואין מאמן שהוא באמת קבוע בליגה שלנו. מי שיגיד לי שהוא קבוע, הוא טועה. כל עוד שירצו אותי פה, אז אהיה. בשביל בני יהודה כל תפקיד אני מוכן לעשות".

לצד זה, לא מעט מאמנים מציעים את עצמם לקבוצה ולאברמוב. אחד מאותם מאמנים שמקווים לקבל את התפקיד הוא ניסן יחזקאל, אותו מנסה לשדך לקבוצה אחד מאנשי העסקים המקורבים לאברמוב. כרגע, הבעלים של בני יהודה לא ממש מתלהב מהחתמת המאמן שעזב את אחי נצרת בשבוע שעבר, אבל ייתכן כי בסופו של דבר ישתכנע אברמוב ויחתים את יחזקאל כחלק מהצוות המקצועי של הקבוצה, אך לא כמאמן הראשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully