וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ סביב בן שמעון ובית"ר גובר: "דורכים לממורמרים על היבלות"

1.11.2016 / 7:09

קליימן מאוכזב ("הלחץ משפיע עלינו לרעה, כואב לי") והזרים שוב סופגים בזמן שבן שמעון, שמקבל גיבוי, תוקף את התקשורת: "אם הכל מתנקז אליי כנראה שהמועדון בריא". קלאודמיר וסאבו ישלמו את המחיר?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. רן בן שמעון קיבל תמיכה גדולה מאלי טביב גם אחרי ה-2:2 אתמול (שני) מול בני יהודה, אבל בית"ר ירושלים לא מצליחה לייצר מומנטום וזה מה שמדאיג את המאמן ואת אלי טביב לפני הכל. ארבע פעמיים סיימה בית"ר ב-2:2, ובכל הפעמים היא גם הובילה. גם אתמול זה קרה במהלך המחצית הראשונה ובמקום לגמור את המשחק מוקדם הקבוצה הלכה אחורה ובני יהודה החלה לקבל ביטחון. בן שמעון התייחס לנושא: "אפשר להסתכל על זה אחרת ולהגיד שידענו לחזור מפיגור גם בתקופה כזאת ולא היינו רחוקים מלנצח. אנחנו קבוצה טובה ואיכותית גם כשיש דקות לא טובות, נמשיך הלאה".

עוד בנושא:
2:2 לבית"ר ירושלים מול בני יהודה, הקהל קרא לבן שמעון להתפטר
בן שמעון: "טעויות הן חלק מהמשחק, הקהל דחף את השחקנים"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
עדיין מקבל תמיכה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

2. בן שמעון סופג ביקורות מכל כיוון. נכון להיום הכל מתנקז אליו. רואים על פניו שלא פשוט לו, אך הוא מנסה להרגיע. "אם הכל בא אליי אז הכל בסדר, זה אומר שהמועדון בריא. אני מרגיש שהעניינים נופחו מעבר לכל פרופורציה. גם מי שכתב לא מאמין למה שכתב. האווירה באימונים בסדר, יש פער גדול בין היכולת לבין התוצאות והמאמן צריך לעמוד בביקורת הזאת. אני צריך להביא ניצחון נגד רעננה, פשוט ממשיכים הלאה".

כשנשאל האם היחסים שלו מול השחקנים צריכים לעבור שינוי, אמר בן שמעון: "מה אתם רוצים, שאעניש את המדליפים שלכם? יש כאלה שמנפחים, יש כאלה שממציאים שדברים נאמרו, יש כאלה שהולכים למקומות רחוקים. אין ספק שיש ממורמרים ואתם יודעים לדרוך להם על היבלות. זה לא שונה ממקומות אחרים, התמודדנו עם זה היטב השבוע ובאנו מוכנים, שמנו את זה בצד".

3. בוריס קליימן היה מאוכזב בסיום אבל ניגש לעמדת הראיונות והתמודד עם הביקורות על השער שספג באשמתו הישירה: "זו הייתה החלטה לא נכונה של מאית שנייה. הייתי צריך להעיף את הכדור, כואב לי על זה. לא מתאים לי לעשות את זה, הייתי משוכנע שאני אספיק לחזור אבל טעיתי".

קליימן דיבר מהלב על התחושות בחדר ההלבשה: "כולנו מאוכזבים, רצינו מאוד לנצח, עברנו שבוע לא פשוט, פתחנו בטירוף והייתה הרגשה טובה. לפעמים הלחץ של כל השבוע, של המועדון והקהל קצת משפיע לרעה וחוזרים אחורה. יש לנו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו נצא מזה, כבר בשבת אני בטוח שנחזור לנצח. חשוב לי לציין שהקהל זה השחקן ה-12 שלנו ואני חושב שהם צריכים להמשיך לבוא לתמוך ולעודד ויחד איתם אנחנו קבוצה חזקה. אנחנו מתוסכלים לא פחות מהם בתקופה הזאת, אבל אני מבטיח שעם הדחיפה שלהם נחזור לנצח".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"כואב לי". קליימן/יוסי ציפקיס

4. עידן ורד סיים את המשחק צולע וגם השבוע צפוי לנוח בתקווה שיהיה כשיר למשחק נגד רעננה בשבת. בבית"ר הייתה אכזבה גדולה מקלאודמיר ואריק סאבו שהציגו יכולת חלשה ולא מן הנמנע כי שניהם יירדו לספסל בשבוע הבא. במהלך השבוע יישבו נציגי עיריית ירושלים עם משרד התמ"ת על מנת לאשר את אצטדיון טדי ללא הגבלות לקראת המשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully