וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "טעויות הן חלק מהמשחק, הקהל דחף את השחקנים"

31.10.2016 / 22:40

מאמן בית"ר ירושלים ניסה להסביר את ה-2:2 המאכזב מול בני יהודה: "ראיתם שיש קבוצה טובה, אנחנו צריכים לחזור למסלול הנכון". אסייג בטוח: "99 אחוזים מהמאמנים בליגת העל הם זמניים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המחזור השמיני בליגת העל ננעל הערב (שני) עם 2:2 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה. המארחת הגיעה למפגש אחרי הסאגה סביב האירוח בטדי, ושוב התרחקה מהצמרת כאשר הקהל הביתי קרא לרן בן שמעון להתפטר. הכתומים, לראשונה בליגה ללא אריק בנאדו ועם יעקב אסייג על הקווים, נותרו מאוכזבים עם תיקו רביעי העונה והם עדיין מסובכים בתחתית. בית"ר תנסה לחזור אל המסלול מול הפועל רעננה במחזור הבא, הכתומים יחפשו ניצחון ראשון בעידן אסייג מול עירוני קרית שמונה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-2:2

seperator
קסאבייה תומא שחקן בני יהודה (אמצע) עם מרקו יובאנוביץ'. ברני ארדוב
לא הספיק. שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

רן בן שמעון הסביר בסיום: "היה יכול ללכת לשני הכיוונים. אין ספק שהפסדנו שתי נקודות, היינו צריכים לנצח. משתבשים לנו קצת דברים בתקופה הזו. אנחנו מחמיצים הרבה. השחקנים עשו מאמץ מעבר לרגיל, זו תקופה שבה הדברים לא הולכים. אני לא כועס על בוריס, הוא גם הציל שני מצבים של שער. טעויות זה חלק מהמשחק. היינו צריכים לנצח בלי קשר לטעויות".

"אנחנו צריכים למצוא את האיזון, אנחנו שולחים הרבה שחקנים למעלה. מה שהיה היום מבחינה התקפית היה טוב מאוד מבחינתי. יש לזה מחיר שאתה קצת חשוף. היו לנו כמה מצבים לעשות 0:2, אבל ניסינו, החבר'ה עשו מאמץ גדול. אנחנו עדיין מחפשים את האיזון. הקהל נתן תצוגת עידוד גדולה לשחקנים, דחף אותם ועמד מאחוריהם. הקהל עודד ומותר לו להביע את דעתו ואפשר להבין את הכעס שלו. יש תקופות כאלה, זו עונה ארוכה מאוד, יש עוד 80% מהעונה. ראיתם היום שיש פה קבוצה טובה. אנחנו צריכים לחזור לנצח ולעלות על המסלול הנכון", סיכם המאמן.

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לילה קשה. קליימן/יוסי ציפקיס

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן הוסיף: "לא אשן טוב הלילה, אבל כולם עושים טעויות. קיבלתי החלטה לא טובה, אני שמח שהקבוצה ידעה להתעשת ולפחות להוציא נקודה. אני אלמד מהטעות הזו ואמשיך הלאה. אני חושב שאני יודע להרים את עצמי. התבאסתי על ההחלטה שקיבלתי, אבל שוער צריך לדעת להרים את עצמו ולהמשיך לשחק. אני שמח שיכולתי להחזיר את המעט שכביכול לקחתי. לומדים מהטעויות ואני מסתכל כבר על המשחק הבא ביום שבת. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה, קבוצה התקפית, נכנסנו ללופ של תוצאות פחות טובות. אני מאמין מאוד בקבוצה, בשבת הזו כבר נחזור לנצח ונצא לדרך חדשה".

בצד של האורחת, יעקב אסייג, סיפר: "אני מאוכזב מאוד, הגענו בדקה האחרונה למצב של ארבעה על אחד, אם היינו מוסרים פס רוחב, היינו מנצחים. בשביל בני יהודה במצבה לנצח בטדי את בית"ר ירושלים, זה היה יכול לתת לנו דחיפה משמעותית. בית"ר שלטה ברוב המשחק, הגענו למצבים שלנו, אבל לצערי פספסנו את ההזדמנות לנצח. המועדון עבר תקופה קשה, אף אחד לא האמין שיהיו לנו שש נקודות אחרי שבעה משחקים. מצאנו את עצמנו למטה. השחקנים סבלו מחוסר ביטחון. הרווחנו נקודה, יכולנו להרוויח יותר וזה מתסכל אותי, אבל בסדר נמשיך קדימה. יש לנו פצועים שעוד יחזרו. אני מקווה שעד יום שבת יחזרו חלק מהפצועים ונסתדר עם מה שיש". על עתידו אמר: "יעקב אסייג פה בשביל בני יהודה, כל עוד רוצים אותי אני פה בתפקיד. 99% מהמאמנים בליגה הם זמניים, אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully