וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה מההתנהלות של הדר, צירבס: "פניני משוגע חיובי"

1.11.2016 / 8:25

הצהובים אופטימיים אחרי הדרבי: בקבוצה מרוצים מ"התפקוד השקט" של המאמן, רואים שיפור ("משחקים יותר יחד") ומחמיאים לקפטן ("הוא וגאודלוק מצוינים"). וגם: כעס בהנהלה על אוהדי הפועל תל אביב

one

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שני) 83:94 את הדרבי ותתחיל להתכונן בראש שקט לקראת המפגש מול ברצלונה שייערך ביום רביעי. הדר, במשחקו השלישי מאז שמונה למאמן, שומר על מאזן מושלם בינתיים. בקבוצה מספרים כי "אנחנו מרוצים מהתפקוד של רמי ומההתנהלות שלו". הצהובים הדגישו כי "היה חשוב לנצח את הדרבי, אבל יש לנו עוד דברים לשפר ואנחנו מקווים שנראה את זה יותר ויותר ממשחק למשחק", אמר גורם בקבוצה.

לפני הדרבי במכבי הזהירו את השחקנים מפני אוהדי היריבה ובקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שהמשחק עבר ללא תקלות. עם זאת, במכבי כועסים על הקריאות של הקהל והקללות אשר נשמעו לא אחת במהלך המשחק וגברו בסיומו.

גיא פניני ואנדרו גאודלוק, שבלטו אמש, זכו ללא מעט מחמאות מאנשי הקבוצה בסיום.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 83:94 בדרבי
מקל: "הייתי צריך להילחם על הדקות, אוהב את רמי הדר"
הפועל תל אביב שוקלת צירוף זר חמישי בעמדת הרכז

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהפך? רמי הדר/ברני ארדוב

אחת המטרות של הדר הייתה לתת דקות לשחקנים הישראלים ולהשיב להם את הביטחון. הדר אף שוחח בסיום המשחק עם עוזרו ליאור ליובין על דקות המשחק של הישראלים ודגן יבזורי אמש. גם גל מקל עצמו הודה אמש כי "זה היה מצב שלא הייתי רגיל אליו בשבועות האחרונים. הייתי צריך להילחם כדי לקבל דקות. לכל הקבוצה היו שבועיים לא קלים".

מאיק צירבס סיכם: "הדרבי מאוד חשוב, אז היה חשוב לנו לנצח. שיחקנו כמו שצריך ושמרנו על ריכוז למשך רוב המשחק, יש לנו עוד דברים לשפר. גיא פניני שחקן 'משוגע', באופן חיובי כמובן. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לבלוט ובכל ערב שחקן אחר יכול לעשות זאת, זה חלק מהיכולת של הקבוצה שלנו העונה. עם רמי הדר אנחנו משחקים באופן שונה, זה לא מתפקידי להגיד אם זה יותר או פחות טוב, אין לי כוונה לענות אם אנחנו מרגישים טוב יותר. האווירה באולם הייתה חמה ומטורפת, אבל היו גם אוהדים שלנו בדרבי וזה מה שאני לוקח מהמשחק".

הצהובים השיגו שני ניצחונות רצופים ביורוליג ורוצים להמשיך את המומנטום מול ברצלונה. צירבס הוסיף: "מה שאנחנו לוקחים מהדרבי לקראת ברצלונה זה שאנחנו מראים מאמץ וזה חשוב. לא נשברנו כמו במשחקים אחרים, ואחננו יכולים להמשיך מכאן עם גאווה ועם כבוד".

קולטון אייברסון אמר לוואלה! ספורט: "היו לנו זריקות פנויות וניצלנו את זה. גיא פניני וגאודלוק היו מצוינים, אנחנו משתפרים, משחקים יחד כקבוצה במשחקים האחרונים וזה דבר חשוב מאוד. ברצלונה זו אופרה אחרת לגמרי, גם הסגנון שלה שונה".

על היכולת שהוא מפגין לאחרונה הוסיף הסנטר: "מאוד חשוב לי להילחם עבור הקבוצה ולתת את הלב על הפרקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully