וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "הייתי צריך להילחם על הדקות, אוהב את רמי הדר"

31.10.2016 / 22:52

גארד מכבי תל אביב פתח את הלב אחרי ה-83:94 מול הפועל תל אביב בדרבי. פניני: "שמח שכל החברים גילו אופי", הדר: "עוד צריכים להשתפר מבחינה הגנתית". לימונד שוב סובל מכאבים

one

אחרי שני הניצחונות ברציפות ביורוליג ולפני המשחק מול ברצלונה ברביעי, מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) ניצחון יוקרתי בדרבי מול הפועל תל אביב עם 83:94 במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. רמי הדר, במשחקו השלישי כמאמן הצהובים, עדיין שומר על מאזן מושלם. האדומים עם הפסד שני ברציפות אחרי התבוסה מול הפועל אילת במחזור שעבר. רביב לימונד, שרק חזר מפציעה במחזור שעבר, שוב סבל מכאבים.

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון שלישי בשלושה משחקים/ברני ארדוב

גיא פניני, שהצטיין עם 21 נקודות, אמר בסיום: "פשוט רצינו לבוא מפוקסים, ידענו שתהיה פה אווירה טובה. הכי חשוב זה להתרכז על המשחק. התחלתי את המשחק טוב ואני שמח שכל החברים גילו אופי, אני שמח. אנחנו לוקחים הרבה דברים למשחק מול ברצלונה. אנחנו צריכים ליהנות מהניצחון הזה קצת ואז נתחיל לחשוב על ברצלונה".

"הייתי בתלם גם לפני המשחק. תמיד כיף לקלוע ולשחק טוב, בקבוצה כמו מכבי זה לא קורה בכל יום, יש הרבה שחקנים טובים בקבוצה. סקור זה לא דבר שמניע אותי. אני מגיע מפוקס ומנסה לנתק את כל מה שמסביב, מתאמץ ומצליח. כיף לשחק פה יש פה אווירה טובה, הלוואי וכל משחק הייתה באווירה כזאת. כנראה שהתרגילים שלנו ממש טובים אם הייתי ככה לבד. אם הייתי מופתע? כיף פתאום למצוא את עצמך לבד. שיחקנו 40 דקות פה, והחבר'ה הראו מאוד אופי. עכשיו יש משבר זרים, הזרים לא מחוברים (אמר בחיוך)", הוסיף הקפטן.

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר אמר בסיום: "היינו ממוקדים, הבאנו את הכדור למקומות שרצינו. אנחנו עוד צריכים להשתפר מבחינה הגנתית, אבל לוקחים את מה שיש". על ג'ו אלכסנדר, אמר המאמן: "ג'ו חולה והיכולת שלנו לשתף יותר מתשעה שחקנים לא הייתה קיימת. אני סומך על כל הישראלים שלי ב-100%, גל, גיא, יוגב, כולם שיחקו טוב".

על ההופעה של מאיק צירבס, אמר הדר: "אנחנו נמשיך לעבוד עם מאיק, הוא רוצה ללמוד והוא שחקן מצוין והוא עשה דברים כאלה גם בעונה שעברה בכוכב האדום והוא יעשה את אותם הדברים גם פה. היום בלילה אנחנו כבר מתחילים את ההכנה למשחק של ברצלונה. המשחק הזה כבר לא מטריד אותי, מטריד אותי המשחק נגד ברצלונה ביום רביעי, אנחנו כרגע לא מספיק טובים".

המאמן המנצח סיפר: "אני נותן קרדיט לגל ושנית לליאור ליובין, כי ליאור אמר שאלך לכיוון הזה מבחינת מה לעשות על המגרש, הקרדיט מגיע לו לפני כולם. וכמובן לגל. הבחירה שלנו איזה תרגיל לשחק הייתה של ליאור, וזה היה מצוין. את הרוח אני אקח לקראת ברצלונה, את הרצון להמשיך ולשחק, מגרש לא קל לשחק בו, קבוצה בצד השני טובה מאוד עם הרבה אנרגיה. היה כיף היום על המגרש, היה קרב ספורטיבי אדיר. אהבתי את הצורה שויקטור ראד שיחק, הוא לקח עבירה תוקף, כשמגיע לו אני נותן. אני חושב שכל הישראלים שלי כולם, כולל סילבן לנדסברג, הם שחקנים מנוסים שעשו דברים טובים בכל המקומות שהם שיחקו בהם. אני סומך עליהם מאוד, אני לא חושב שבכדורסל המקצועני יש יותר מדי מקום לרגשות ולתחושות. אנחנו צריכים לנצח, ואני עושה את השיקולים שלי לפי זה. הם הראו שהם שיחקו עם תשוקה וכיף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 83:94 בדרבי

לכתבה המלאה
גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם רמי הדר. ברני ארדוב
נהנה. מקל/ברני ארדוב

גל מקל הוסיף בסיום: "היה כיף, שיחקתי. זה היה מצב שלא הייתי רגיל אליו בשבועות האחרונים. הייתי צריך להילחם בדקות שיש. לכל הקבוצה היו שבועיים לא קלים. פיטורים של מאמן, הייתה אכזבה. אנחנו מכבדים את ארז אדלשטיין, וחבל שזה נגמר ככה. מבחינתי זה לא פשוט, אני משחק פחות מתחילת העונה. בהכנה היו לי משחקים טובים מאוד, חוץ מהמשחק מול הפועל ירושלים שם כולנו לא נראינו טוב. זו ההחלטה של המאמנים, התפקיד שלי הוא להילחם וזה לא פשוט. אני מוכן בשביל הקבוצה. אני אוהב את רמי הדר, הוא אדם עם אינטליגנציה ריגשית גבוהה למרות המראה הקשוח שלו. זו סיטואציה שונה וכמו כל שחקן אני רוצה לעשות את המיטב".

בצד המפסיד, שרון אברהמי אמר: "הגדרה מדויקת, כל פעם עשינו ריצות וחזרנו, לא מספיק, הרבה פעמים בעיקר זה בגלל שלא הצלחנו לעשות עצירות הגנתיות. ברבע האחרון הורדנו ל-6 הפרש והיו לנו אפשרויות להפוך את המשחק לצמוד. מכבי תל אביב הענישו אותנו כשהתקרבנו. אני לא חושב שאפשר אחרי ארבעה משחקים להגיד שאנחנו הכי גרועים בהגנה בליגה, מה שאפיין אותנו בשנה שעברה היה ההגנה, ויש לנו הרבה מה לשפר בהגנה. זה לא שהיום הייתה בעיה, היא הייתה במשחקים הקודמים, אנחנו יודעים טוב מאוד מה הבעיות, וצריכים למצוא לזה פיתרון, בתוך הקבוצה. בחצי השני ריצ'רד האוול שיחק 4 או 5 דקות, זה פגע בנו מאוד, אבל ריץ' עשה את העבודה על המגרש. הלכנו היום על רוטציה יותר קצרה, זה לא משהו שקבענו מראש אלא ככה המשחק התפתח, ההפרש בעצם היה 10 או 12 נקודות אחרי 3 דקות. תומר גינת ודניאל איידן עוד ישחקו. אם היינו אומרים לנו בתחילת העונה שנפתח בשני ניצחונות מארבעה משחקים, הייתי קונה את זה, אבל אחרי שני ניצחונות ציפינו לעשות עוד ניצחון. היה לנו שבוע אימונים שהתאמנו בלי שלושה או ארבעה שחקנים ואנחנו צריכים את האנשים בריאים, מעבר לפציעה של רביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully