וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדרבי: הפועל תל אביב שוקלת צירוף זר חמישי בעמדת הרכז

בקבוצה מעריכים כי קבלת האזרחות של האוול ובנקס לא תיקח עוד זמן רב ועשויים לצרף שחקן נוסף עוד לפני השלמת התהליך. אכזבה מהיכולת ההגנתית בדרבי, נאור: "הכי קל זה ליפול בסיטואציה כאלה"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסדה השני ברציפות, כשנוצחה בביתה בדרבי התל אביבי על ידי מכבי תל אביב 94:83. בעקבות ההפסד התדרדה הפועל למאזן של 2:2, כשהיא ממוקמת במרכז הטבלה. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת ההגנתית של השחקנים, שאפשרו למכבי תל אביב לקלוע 15 שלשות ב-47 אחוזים, רבים מהן במצב פנוי לחלוטין. בהפועל יודעים שאם לא יחול שינוי מיידי במשחק ההגנה, הם יתקשו לרשום עונה טובה בליגה.

לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה שוקלים הבאת זר חמישי בשלב הזה של העונה בעמדת הרכז לאור העומס שנופל על תמיר בלאט ורביב לימונד ששב אתמול לפעילות כמעט מלאה ויצא מהמשחק במהלך הרבע השלישי עם כאבים בקרסול, האזור ממנו סובל בתקופה האחרונה. במועדון מאמינים כי ריצ'רד האוול או אדריאן בנקס יקבלו אזרחות בקרוב, ואז יתפנה מקום לזר אחד נוסף, וייתכן מאוד שיגיע עוד לפני קבלת האזרחות והקבוצה תרשום בכל משחק רק ארבעה זרים מתוך חמישה, עד השלמת התהליך.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 83:94 בדרבי
מקל: "הייתי צריך להילחם על הדקות, אוהב את רמי הדר"

פניני/ברני ארדוב

"אם מסתכלים על המשחק בגדול, אי אפשר להתכחש שהם שלטו בקצב ושלטו במשחק, אני מרגיש שהשארנו הכל על המגרש, תמיד אפשר לעשות יותר, בטח בהפסד אני מאוכזב מנקודות ספציפיות, בעיקר מאכזב", סיכם הקפטן מתן נאור, "יש הרבה דברים שאפשר להגיד על ההגנה שלנו, זה לא הפורום שאני צריך לומר, ואני לא אמור לעשות את זה בכלל בתור שחקן. לאחוזים גדולים מהשחקנים שלנו יש אוריינטציה הגנתית ויש רצון, בכל קבוצה יש שחקנים עם מחשבה יותר התקפית וזה טבעי. החוכמה זה לעבוד ביחד ולמצוא את הדרך לכפות את היתרונות על החסרונות, ברגע זה אנחנו לא עושים את זה. מקווה שנמצא את הדרכים ונשתפר עם זה. אתה חייב את הצד ההגנתי להיות יציב וחזק. מכבי עם המון כלים, אנחנו לא הקבוצה שהם קולעים את הסקור הזה עליהם, אבל לא רק ממכבי חטפנו".

הקפטן אף התייחס להשפעה שיכולה להיות להפסד הנוכחי בדרבי: "נחכה ונראה איך זה ישפיע. אני לא נביא ולא יודע, יש כל כך הרבה סיטואציות בעונה. מהצד שלנו המטרה צריכה להיות לנסות ולנתב את האנרגיה מהיום למשחקים הבאים שהשחקנים יבינו מה זה הפועל תל אביב. מקווה שנצא מזה מחוזקים, הכי קל זה ליפול בסיטואציות כאלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully