וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער מדהים במספרת סידר לרוני לוי ניצחון בכורה בקפריסין

המאמן ("יודעים שנצטרך להשתפר") פתח את הקדנציה השנייה באנורתוזיס פמגוסטה עם 1:2 על אנאייניסי דריניאס, איסמה הכריע עם וולה אדיר. צמד בכורה של בוני העניק לסטוק 1:3 על סוונסי

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בכורה מוצלחת. לוי/יוסי ציפקיס

רוני לוי ערך הערב (שני) את הבכורה המחודשת שלו על הקווים של אנורתוזיס פמגוסטה בליגה הקפריסאית. הקדנציה השנייה שלו בקבוצה החלה עם משחק חוץ מול היריבה הכי נוחה שאפשר, נועלת הטבלה אנאייניסי דריניאס, שצברה נקודה בלבד בשמונת המחזורים הראשונים. למרות זאת, המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם שער של ווסלם כבר בדקה השמינית, אך השחקנים של לוי הצליחו לאזן משער של פלה ואיסמה הכריע עם מספרת אדירה בדקה ה-82. זהו ניצחונה השני העונה של אנורתוזיס, שעלתה למקום התשיעי עם 11 נקודות.

רוני לוי אמר בסיום: "אני שמח שחזרתי לאנורתוזיס והתחלתי עם ניצחון. פגשנו יריבה שגם היא החליפה מאמן, הגיעה מחויבת ונלחמה. ספגנו שער מוקדם ולא היה קל לחזור, במיוחד במצב הנוכחי של הקבוצה. צריך להחמיא לשחקנים שהתאוששו והשיגו את השערים שהפכו את התוצאה. אנחנו יודעים שנצטרך להשתפר מאוד, אבל לשם כך צריך לקבל ביטחון וזה מגיע עם ניצחונות. היה חשוב לנצח ואנחנו עם הפנים למשחק הבא".

צפו בשער האדיר של איסמה

אודינזה וטורינו נפרדו ב-2:2 במסגרת המחזור ה-11 בליגה האיטלקית. מרקו בנאסי (15) תרגם מסירת עומק נפלאה של אנדראה בלוטי לשער יתרון, אך סיריל תרו איזן (60) בנגיחה עם שערו הרביעי בשלושת המשחקים האחרונים ודובאן ספאטה (70) העניק את היתרון לאודינזה אחרי קרן. המילה האחרונה הייתה של אדם ליאיץ' (77), שעם שערו הרביעי בשבועיים האחרונים דאג לחלוקת נקודות. אודינזה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, טורינו כבר משחק שלישי בלי ניצחון. במשחק נוסף, קליארי גברה 1:2 על פאלרמו וקטעה רצף של שני הפסדים בזכות צמד של דניאלה דסנה (53, 64). פאלרמו נותרה עם ניצחון בודד העונה למרות שער מצמק של איליה נסטורובסקי (79).

במשחק שנעל את המחזור העשירי באנגליה, סטוק סיטי גברה 1:3 על סוונסי והיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. ווילפריד בוני כבש כבר בדקה השלישית את שער הבכורה שלו העונה מבישול של ג'ו אלן, אך האורחת חזרה מהר עם נגיחה מדוייקת של ויין ראוטלדג' (8). זו הייתה הפעם הראשונה העונה ששתי הקבוצות כבשו עד הדקה העשירית במשחק פרמיירליג. סטוק בעטה שלוש פעמים לעמודי השער של לוקאש פביאנסקי במחצית הראשונה אך היתרון חזר אליה רק בדקה ה-55, אז אלפי מוסון דחק לשערו הוא רוחב של רמדאן סובחי. בוני השלים צמד בנגיחה (73) מבישול נוסף של אלן. סוונסי לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה והיא שקועה עמוק בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקני סטוק סיטי חוגגים. GettyImages
בכושר טוב. סטוק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully