וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק "מדהים" את הת'אנדר, גולדן סטייט מתוסכלת: "לא הולך בקלות"

הווריירס שוב התקשו, דריימונד גרין מודה ש"קבוצות מנסות לעצבן אותנו", סטיב קר: "היינו מתוסכלים, כולם ראו". ראסל ווסטברוק משיך לספק מספרים היסטוריים, הפעם גם שיתף את החברים: "ככה זה הרבה יותר טוב"

AP

גולדן סטייט ניצחה הלילה (שני) בקושי את פיניקס, ומאמנה סטיב קר מודה ששחקניו מתוסכלים מקצב ההתחברות האיטי של הקבוצה. הווריירס אומנם עלו למאזן 1:2 אחרי 100:106 על הסאנס, אבל זה שוב הלך קשה, שוב אלופת המערב נקלעה לפיגור, ובזמן שחובבי הכדורסל פנטזו על קבוצת חלומות עם הצטרפותו של קווין דוראנט - בינתיים המציאות נראית אחרת. זה התחיל בתבוסה לסן אנטוניו, נמשך בניצחון לא קל ניו אורלינס הפצועה, והלילה כלל מאבק קשה מול הסאנס. גולדן סטייט לא רק מתקשה להתחבר, אלא גם רואה את היריבות עולות מולה נחושות ואגרסיביות, עם מוטביציה מיוחדת.

עוד בנושא

ראסל ווסטברוק שוב הרשים עם טריפל דאבל, גולדן סטייט ניצחה בשיניים
עומרי כספי ממשיך לראות ספסל, ייגר מסביר: "יש לו בעיות מצ' אפ"
מספרים שה-NBA לא מכירה: הלילה ההיסטורי של ווסטברוק ודייויס

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
ספג עבירו קשה, כדאי שיתרגל. קרי/AP
סטפן קרי, סטיב קר, גולדן סטייט ווריירס. AP
אפילו החבר'ה הוותיקים צריכים להסתגל. קר/AP

"היינו מתוסכלים במחצית הראשונה", אמר סטיב קר, "כולכם יכולים לראות את זה. זה לא מגיע בקלות. יש לנו קבוצה חדשה והרבה פרצופים חדשים, אבל גם לחבר'ה שנשארו פה זה תמהיל חדש". סטפן קרי קלע 28 נקודות, אבל מי ששוב התעלה היה קווין דוראנט, שקלע 37 נקודות ב-10 מ-16 מהשדה, היה אגרסיבי והלך שוב ושוב לקו עם 15 מ-16 מהעונשין. "זה משהו שלא היה לנו בשנים האחרונות", אמר קר, "שחקן שיכול להפוך כלום לנקודות".

דריימונד גרין הודה ש"כרגע ההתקפה שלנו לא עובדת כמו שהיא תהיה בהמשך. כרגע אנחנו מחטיאים הרבה זריקות, כך שכדי לנצח משחקים אנחנו חייבים להגביר קצב בהגנה ולהביא את האינטנסיביות למגרש". גרין אף ציין שהשנה היריבות משחקות בצורה אגרסיבית יותר מול גולדן סטייט, ואמר ש"השנה קבוצות יותר מנסות לעצבן אותנו, זה בסדר, אנחנו לא הולכים להתעצבן". דוראנט סיפר ש"כן, הם הולכים לבוא מולנו בצורה פיזית. הלילה קיבלנו את זה. היריבה לחצה עלינו בניסיון להוציא אותנו מהמשחק שלנו. המשכנו לשחק. אפשר לדבר כמה שרוצים, עדיין צריך לשחק".

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
השחקן הראשון מאז מג'יק ג'ונסון ב-1982/83 שפותח את העונה עם שני טריפל דאבלים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. ווסטברוק/AP

ראסל ווסטברוק ממשיך את פתיחת העונה המרשימה שלו. הגארד של אוקלהומה סיטי, שהודה ש"אני פשוט רעב" אחרי הקיץ הסוער שעבר עליו ועל קבוצתו אחרי העזיבה של קווין דוראנט והשמועות על היחסים בין הכוכבים - סיפק גם הלילה טריפל דאבל: 33 נקודות, 12 ריבאונדים ו-16 אסיסטים בניצחון קבוצתו 96:113 על הלייקרס.

ווסטברוק הוא השחקן הראשון מאז מג'יק ג'ונסון ב-1982/83 שפותח את העונה עם שני טריפל דאבלים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. השניים האחרים בתולדות הליגה שעשו את זה הם אוסקר רוברטסון וג'רי לוקאס. עד עתה ווסטברוק רושם העונה ממוצעים של 38.6 נקודות, 12.3 ריבאונדים ו-11.6 אסיסטים. "אני פשוט אוהב לנצח", אמר ווסטברוק, "זה הדבר העיקרי. העבודה שלי היא לבוא ולעשות מה שנדרש כדי לנצח".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
יודע גם למסור. ווסטברוק/AP

הוא השחקן הראשון בתולדות הליגה שבשלושת משחקיו הראשונים רושם לפחות 100 נקודות, 30 ריבאונדים ו-30 אסיסטים. אגב, במשחק הראשון הוא היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל, ולא פחות חשוב - הת'אנדר עד עתה במאזן 0:3. "זו ברכה, לא סוריאליסטי, פשוט ברכה", אמר ווסטברוק, "עבורי מבחינה אישית, אני אף פעם לא לוקח שום דבר כמובן מאליו". ביום שיש בלילה ווסטברוק לקח 44 זריקות וקלע 51 נקודות, הלילה הוא כבר לקח 21 "בלבד", והתגאה ב-16 האסיסטים שלו, כולל חמישה ב-6 הדקות הראשונות. "ככה זה הרבה יותר טוב", הודה הרכז, "לתרום לחבר'ה סביבי, ולהפוך את הכל לקל יותר עבורם".

מאמנו בילי דונובן משבח את הגארד ואומר ש"יש לו את היכולת להשפיע על המשחק בהמון מאוד צורות, ותמיד יהיו לו את המספרים, בל למרות כל זה, מה שבאמת מדהים, זה הלב שלו והתשוקה שלו והתחרותיות שלו והאש שבוערת בו בכל משחק ומשחק. אני חושב שזה מאוד נדיר. זה לא ייאמן. זה מה שבאמת מדהים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully