וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אני מרוצה מהמחוייבות ומוסר העבודה, הביטחון שלנו עולה"

אחרי הניצחון על סאות'המפטון, צ'לסי כבר עם פי שתיים מהנקודות שהיו לה אחרי עשרה מחזורים בעונה שעברה, האיטלקי החמיא: "מוזס הוא הפתעה נפלאה". וגם: ציון הדרך של דייגו קוסטה

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
"הדרך עוד ארוכה". קונטה/רויטרס

צ'לסי המשיכה הערב (ראשון) את המומנטום מהתקופה האחרונה, עם ניצחון רביעי רצוף - 0:2 על סאות'המפטון בחוץ, והעמידה את הפרש השערים שלה בארבעת משחקי הליגה האחרונים על 0:11. הבלוז צברו עד כה 22 נקודות, בדיוק כפול מה-11 שצברה אחרי עשרה מחזורים בעונה שעברה, תחת ז'וזה מוריניו.

עוד בנושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את סאות'המפטון, ניצחון גם לאברטון

אדן הזאר כבש כבר בדקה השישית את שערו החמישי העונה בליגה, אחד יותר מכמות השערים שלו בכל העונה שעברה. גם הכובש השני, דייגו קוסטה, רשם ציון דרך שערו ה-40 בפרמיירליג. הספרדי (64 משחקים) הוא השני הכי מהיר להבקיע 40 שערים במדי צ'לסי, אחרי שג'ימי פלויד הסלביינק עשה זאת ב-59 משחקים. דידייה דרוגבה, אגב, עשה זאת ב-83 משחקים.

"כמובן שאני מרוצה", אמר אנטוניו קונטה בסיום המשחק, "ראיתי הרבה דברים חיוביים, ניצחנו קבוצה חזקה שנמצאת בכושר טוב. לבוא לפה ולנצח זה לא קל. אני מרוצה מהמחוייבות ומוסר העבודה. השחקנים עבדו קשה מאוד, יצרנו מצבים רבים וזה כבר משחק רביעי רצוף שאנחנו לא סופגים. זה אומר שהביטחון שלנו עולה. זה מגיע לשחקנים, אבל כולנו יודעים שהדרך עוד ארוכה וזה חשוב להמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר".

על מרכוס אלונסו ו-ויקטור מוזס, שמתפקדים כשחקני האגפים בשיטת שלושת הבלמים: "זה תפקיד מאוד חשוב בשיטה הזו. אתה צריך כושר ואיכות כדי לשחק על הקו. אני מבקש מהם לעשות עבודה הגנתית והתקפית. מוזס הוא הפתעה נפלאה. אני יודע שהוא שחקן התקפה אבל הוא משחק מצוין. אני מרוצה גם מההשתלבות של אלונסו בכדורגל האנגלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם אקס צ'לסי, רומלו לוקאקו, חגג היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully