וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את סאות'המפטון, ניצחון גם לאברטון

אדן הזאר (6) ודייגו קוסטה (55) בשערו ה-40 בפרמיירליג העניקו לבלוז ניצחון רביעי ברציפות וקירבו אותם למרחק נקודה בלבד מהמוליכות. לוקאקו כבש ובישל ב-0:2 של הטופיס על ווסטהאם

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
הבלוז חוגגים יתרון מוקדם/רויטרס

אחרי הניצחונות של כל שלוש המוליכות בשבת והשמירה על שוויון משולש בפסגה, צ'לסי צימקה הערב (ראשון) את הפער ממנצ'סטר סיטי, ארסנל וליברפול שוב לנקודה בלבד, עם 0:2 על סאות'המפטון. עוד קודם לכן, אברטון השישית צמצמה פערים עם 0:1 ביתי על ווסטהאם.

סאות'המפטון - צ'לסי

הבלוז כבר עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות שבכולם גם שמרו על רשת נקייה, והם רחוקים נקודה בלבד מהמוליכות מנצ'סטר סיטי, ארסנל וליברפול. הקדושים דווקא נראו לא רע ואף הובילו במשך כל המשחק את אחוזי החזקת הכדור, אך הצליחו לייצר רק בעיטה אחת למסגרת של טיבו קורטואה ונחלו את הפסד הבכורה שלהם העונה בליגה. אדן הזאר קבע יתרון מוקדם (6) עם שערו החמישי העונה, אחד יותר משכבש בכל העונה שעברה. דייגו קוסטה כבש את שערו השמיני העונה וה-40 בפרמיירליג עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה (55).

דקה 6: גול! אדן הזאר החליף מסירות עם ויקטור מוזס, זרק את סטיבן דייויס הצידה ובעט פנימה, 0:1 לצ'לסי.

דקה 29: טאדיץ' ירה בעיטה חופשית לפינה, קורטואה היה עירני והדף לקרן.

דקה 55: גול! הזאר מסר לדייגו קוסטה שמכ-20 מטר הניף את רגל ימין ושלח פצצה לפינה של פורסטר, 0:2 לצ'לסי.

שחקן צ'לסי אדן הזאר חוגג. רויטרס
שיתוף פעולה מוצלח. הזאר ומוזס/רויטרס
דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. GettyImages
הוא בשלו. דייגו קוסטה/GettyImages

אברטון - ווסטהאם 0:2

הטופיז קטעו רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והשאירו את הפטישים עמוק בתחתית, רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. רומלו לוקאקו, מי אם לא הוא, דאג לניצחון כשנגח לרשת החשופה בדקה ה-50 אחרי הכנה של יאניק בולאסי ובישל לרוס בארקלי בדקה ה-76. החלוץ הבלגי היה מעורב עד כה ב-10 מ-15 השערים של אברטון בפרמיירליג העונה (שבעה כיבושים ושלושה בישולים) והגיע ל-50 שערי ליגה במדי הקבוצה. שבעה מתוכם, אגב, לרשת ווסטהאם - בכל שבעת המפגשים האחרונים.

רומלו לוקאקו שחקן אברטון חוגג. רויטרס
אוהב לשחק מול ווסטהאם. רומלו לוקאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully