וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה גברה 1:2 על מכבי הרצליה בדרבי השרון

דידייה קוגבניה (20) ודיא סבע (45) החזירו את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' למסלול הניצחונות, ג'ורדן פושה צימק בשערו השמיני העונה. המוליכה הפועל רמת גן הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה

שחקני מכבי נתניה חוגגים. יותם רונן
שחקני נתניה חוגגים/יותם רונן

המחזור השמיני בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים כשבמוקד מכבי נתניה שחזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 על מכבי הרצליה, הפועל רמת גן הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה ובני לוד גברה 0:1 על הפועל ניר רמת השרון.

מכבי נתניה - מכבי הרצליה 1:2

אחרי שהצילה נקודה במחזור שעבר בנשר, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' חזרה לנצח בדרבי השרון. דידייה קוגבניה כבש ראשון (20), דיא סבע הכפיל בבעיטה יפה מסף הרחבה רגע לפני הירידה למחצית. ג'ורדן פושה הצליח רק לצמק (69) עם שערו השמיני העונה. הנתנייתים מוסיפים להיות צמודים למוליכה הפועל רמת גן בקצב צבירת הנקודות אך בשל המינוס איתו פתחו את העונה עלו בסך הכל למקום השמיני. האורחת פספסה הזדמנות להתקרב למרחק נקודה מהמקום הראשון וטרם חיברה שני ניצחונות רצופים העונה.

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 4:0

המלאבסים רשמו את ניצחון הבכורה שלהם מול שעריים במחזור שעבר אך המוליכה הורידה אותם היישר חזרה לקרקע עם ניצחון מוחץ. הלהיט של הליגה עם ניצחון רביעי ברצף ופער של שלוש נקודות על פני הפועל עכו במקום השני בזכות שערים של דייגו סליס כבר בדקה השנייה, מוטי ברשצקי (19, שער חמישי העונה), איתמר כהן (59) ודודי תירם (89). המארחת מרוחקת נקודה בלבד מהקו האדום ועם שישה שערי זכות בלבד בשמונה משחקים.

מוטי ברשצקי שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
עוד שער למאזן. ברשצקי/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 1:0

שתי הקבוצות המשיכו במגמות מלפני המשחק. המארחת צברה נקודה אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים אחרי שמונה נקודות שנוספו למאזנה בארבעת הראשונים של העונה, לעומתה לוד חוותה פתיחת עונה מאכזבת ומתחילה להתייצב לאחרונה, והיא כבר עם שלושה משחקים ללא הפסד ברצף כולל שני ניצחונות. רז שביט כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-32.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully