וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות למכבי תל אביב: בן חיים התאמן ויהיה כשיר לבאר שבע

29.10.2016 / 18:28

החלוץ ערך אימון מלא לראשונה מאז ההפסד למכבי חיפה ויעמוד לרשות הצהובים מול האלופה בטרנר (א', 21:00, ספ' 5). מדוניאנין, אלברמן ואיגייבור ישחקו בקישור, קיארטנסון ישוב להרכב

מחזור 8מחצית30/10/2016
הפועל באר שבע
    0
      מכבי תל אביב
      צילום: שי מכלוף, עריכה: אוהד פטר

      מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) אחר הצהריים את האימון המסכם שלה, לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5), וקיבלה חדשות טובות מכיוונו של טל בן חיים החלוץ, שערך אימון מלא לראשונה מאז המשחק מול מכבי חיפה ביום שני שעבר. בן חיים סבל במשך השבוע מרגישות בשרירי הבטן והמפשעה אך יהיה כשיר למשחק בטרנר.

      דור מיכה רשם משחק טוב בגביע הטוטו שלשום מול קרית שמונה וקנה מחדש את אמונו של שוטה ארבלדזה: "קשה לנבא איזה משחק יתפתח", אמר המאמן הצהוב לקראת המשחק, "יש לנו כמה פצועים, צריך לראות מי כשיר באופן מלא ואז נדע מי יכול לשחק. לא אשנה שום דבר מבחינה טקטית או את המערך שלי".

      עוד בנושא:

      הכול לקראת הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
      לא מתרגש מההפסד לחיפה. ארבלדזה/ברני ארדוב

      מדובר באמירה מאוד יוצאת דופן מבחינת המאמן, שכמו רבים מעמיתיו, לא נוטה לחשוף את הקלפים לפני המשחקים. במקרה הזה לעומת זאת, הגיאורגי כבר הצהיר שישחק עם המערך הקבוע שלו, שאמור לכלול את גל אלברמן, האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור בקישור: "הוכחנו שאנחנו טובים בשיטת המשחק הזאת", אמר ארבלדזה, "הגיוני שיהיו לנו משחקים רעים בתוך רצף של 25 משחקים. הגיוני שיהיו שלושה-ארבעה משחקים לא טובים, זה נורמלי. יש לנו לו"ז מאוד לא פשוט, קשה מאוד לשחק כל שלושה ימים, אבל אני לא חושב שיש לי סיבה לשנות משהו".

      ארבלדזה יחזיר למרכז ההגנה את טל בן חיים הבלם, שנח מול קרית שמונה. גם עומרי בן הרוש, שלא התלבש בגביע הטוטו, אמור לשוב לעמדת המגן השמאלי, אחרי שאבי ריקן היה חלש כאשר קיבל את ההזדמנות. עדן בן בסט, שכבש צמד באותו משחק, שיפר את מעמדו אצל ארבלדזה, אבל נראה כי וידאר קיארטנסון, שלא פתח בהפסד מול מכבי חיפה, יקבל בחזרה את חולצת ההרכב.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: טרנר
      קהל: 15500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully