וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גונסאלו היגואין סידר ליובנטוס 1:2 על נאפולי

איזה סיפור: החלוץ שבר בצורת של 306 דקות דווקא מול האקסית עם שער ניצחון בדקה ה-70, לאחריו לא חגג. בונוצ'י כבש ראשון (50), קאייחון השווה (54). פיורנטינה ניצחה 0:1 בבולוניה

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
באמת חשבתם אחרת? היגואין/רויטרס

אחד מרגעי השיא של עונת 2016/17 בסריה א' הגיע הערב (שבת), כשיובנטוס אירחה את נאפולי למשחק שהבטיח הרבה וגם קיים, עם שער ניצחון של גונסאלו היגואין מול האקסית, בדרך ל-1:2 של האלופה המכהנת. מוקדם יותר, פיורנטינה ניצחה 0:1 בבולוניה.

שחקן יובנטוס סמי חדירה. רויטרס
אחרי ניצחון כזה מותר לנוח. חדירה/רויטרס

יובנטוס - נאפולי 1:2

ערב המשחק כל העיניים היו מופנות אל עבר גונסאלו היגואין, שהחליף את נאפולי ביובנטוס הקיץ בהעברה היקרה בתולדות הכדורגל האיטלקי. ואכן, פיפטה היה גיבור הערב, כשניצל טעות בהגנה בדקה ה-70, הכריע את ההתמודדות, קטע בצורת של 306 דקות ללא שערים ולא חגג מול האקסית. עוד קודם לכן לאונרדו בונוצ'י העלה את הגברת הזקנה ליתרון עם בעיטה מהאוויר (50), לפני שחוסה קאייחון השווה (54). ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים ליובה, בעוד רצף צמד הניצחונות של נאפולי הגיע לסיומו, בצורה הכואבת ביותר עבור אוהדי הפרטנופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
בחוץ הולך להם יותר טוב. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

בולוניה - פיורנטינה 1:0

אחרי הפנצ'ר הביתי בתיקו מול קרוטונה, הקבוצה של פאולו סוזה יצאה לאצטדיון רנאטו דל'ארה וחזרה עם שלוש נקודות שהקפיצו אותה לפחות זמנית, עד למקום השישי. הרגע שהכריע את המשחק היה בדקה ה-28, כאשר הקפטן דניאלה גסטאלדלו תפס ברחבה את ניקולה קאליניץ' וראה כרטיס אדום. קאליניץ' ניצל זאת כדי לכבוש מהנקודה הלבנה ומשם בולוניה לא חזרה. שישה משחקים ללא ניצחון לקבוצה של רוברטו דונאדוני, שגם איבד בשלב מוקדם את הסקורר שלו סימונה ורדי בגלל פציעה.

סימונה ורדי שחקן בולוניה לאחר שנפצע. GettyImages
יצא בגלל פציעה. סימונה ורדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully