וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "פגשתי את ארבלדזה בקורס מאמנים ופניתי אליו בכל קיץ"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב סיפר בראיון בהולנד על הקשר עם הגיאורגי: "מיד זיהיתי כמה הוא חד, הקיץ סוף סוף הצלחתי להביא אותו". על פטר בוס: "לא הופתעתי שאייאקס פנתה אליו"

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הצלחנו עם ארבלדזה". קרויף/ברני ארדוב

ההגעה של מכבי תל אביב להולנד למשחק מול אלקמאר לפני שבוע הייתה אירוע חגיגי לא רק עבור האוהדים שנהנו מניצחן הבכורה בליגה האירופית, ולא רק עבור שוטה ארבלדזה והאריס מדוניאנין שהתמודדו מול הקבוצה בה שיחקו בעבר, אלא כמובן גם עבור ג'ורדי קרויף ההולנדי - והתקשורת המקומית לא פספסה הזדמנות לתפוס אותו לראיון וכמובן שגם השם של יוהאן קרויף עלה.

"כשפטר בוס אימן במכבי תל אביב זיהיתי שהוא משתמש ברעיונות של אבא שלי", סיפר על מאמן אייאקס, "הוא אוהב כדורגל התקפי ונועז. היה לי העונג לעבוד איתו, חבל שזה היה רק לתקופה קצרה. לא הופתעתי שאייאקס פנתה אליו, למען האמת ידעתי שהוא נחשב ליורש אפשרי של פרנק דה בור אז כשהוא עזב את אייאקס ידעתי שהגיע הזמן. הוא מצליח באמסטרדם למרות הביקורות שקיבל בהתחלה. זה לא היה פייר, כל מאמן צריך זמן כדי להשאיר חותם, במיוחד מאמן כמו בוס ששם דגש על התקפה. אין לי ספק שהוא אידיאלי עבור אייאקס".

"ניסיתי להביא את ארבלדזה למכבי מספר פעמים", המשיך לדון במאמן הנוכחי בצהוב, "כשהייתי בקורס מאמנים בקייב הוא היה איתי בקבוצה, מיד זיהיתי כמה הוא חד. המשכתי לעקוב אחריו ויצרתי איתו קשר כל קיץ מחדש כדי לראות אם אני יכול להשיג אותו, הקיץ סוף סוף הצלחתי. אחרי העזיבה של בוס היה לי חשוב להביא מאמן שיתאים לקבוצה, הצלחנו עם שוטה".

עוד בנושא

שוטה ארבלדזה: "אנחנו חייבים לדעת לעבור טוב ממשחק למשחק"
פיפ"א דורשת מהפועל תל אביב לשלם את החוב לתון על לוטם זינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully