וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "השארנו 17 נקודות על הקו, ככה אי אפשר לנצח בחוץ"

26.10.2016 / 22:15

עירוני נהריה רשמה הפסד שני בליגת האלופות כשהפסידה 78:66 לנימבורק של ננו גינזבורג. המאמן נשמע מאוכזב מאוד: "צריך ללמוד במיוחד מהרבע האחרון, זה קורה לנו יותר מדי פעמים"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
"לא הוצאנו לפועל כמו שרצינו". אלפסי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה רשמה הערב (רביעי) את ההפסד השני שלה בשני משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשנוצחה בצ'כיה על ידי נימבורק של ננו גינזבורג, 78:66. בנהריה יצאו מאוכזבים מאוד מהמשחק, לאחר שלאורך 35 דקות היו קרובים מאוד לקבוצה הצ'כית, שברחה בשלבי הסיום. השחקנים של אריק אלפסי הובילו במחצית, אך רשמו אחוזים רעים מאוד מקו העונשין, עם 9 קליעות מוצלחות מ-26 זריקות, כולל 1 מ-7 ליינסי גייטס, וראו את השחקנים של גינזבורג מנצלים זאת כדי לברוח אל הניצחון. מי שבכל זאת בלטו לטובה בנהריה היו יהונתן שולדבראנד וניק פאוסט עם 15 נקודות כל אחד.

"זה היה משחק אגרסיבי, אני מאוכזב מההתקפה שלנו כי לא הוצאנו לפועל יותר מדי", אמר אריק אלפסי במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, "הובלנו במחצית, אבל לא הוצאנו לפועל כמו שרצינו. ברבע האחרון שרצינו לעשות עצירות חשובות הם השיגו יותר מדי סלים קלים, ואם לא סלים קלים אז שלחנו אותם לקו ומשם הם קלעו ב-90 אחוז. השארנו 17 נקודות על הקו, ובאחוזים האלה, 9 מ-26, אי אפשר לנצח משחק חוץ. צריך ללמוד מהמשחק הזה, במיוחד מהרבע האחרון, זה קורה לנו יותר מדי פעמים. נימבורק שיחקה טוב וניצחה את המשחק".

נהריה תחזור לישראל מחר לקראת משחק הליגה ביום שבת נגד הפועל ירושלים בחוץ. במועדון יודעים שלאור פתיחת העונה המאכזבת במסגרת המקומית, שם ניצחו משחק אחד בשלושת מחזורי הפתיחה, יצטרכו לרשום יכולת גבוהה במיוחד כדי לצאת עם ניצחון מהבירה. בשבוע הבא ימשיכו הסגולים את העונה האירופית כשיארחו את אריס סלוניקי החזקה.

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: נימבורק גברה על עירוני נהריה 66:78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully