וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: נימבורק גברה על עירוני נהריה 66:78

שחקניו של אלפסי נראו רע במשך כל המשחק ורשמו הפסד שני ברציפות במפעל. מן העבר השני, הקבוצה של גינזבורג התעלתה ברבע האחרון. שולדבראנד קלע 15 לסגולים, סיינט-רוס הוביל את הצ'כים עם 22

גילברט בראון שחקן עירוני נהריה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
צריכים ניצחון. בראון/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

עירוני נהריה הפסידה הערב (רביעי) 78:66 לנימבורק במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אלפסי רשמה את הפסדה השני בשני מחזורים, והמאמן צריך לעשות איזה שינויים עליו לעשות לקראת המשחק הבא. המשחק התחיל עם רמה נמוכה של שתי הקבוצות, שאיבדו יחד 18 כדורים במחצית הראשונה וקלעו באחוזים רעים. נהריה הצליחה לרדת ביתרון מינימלי, 31:33. ברבע השלישי רמת המשחק עלתה מעט, כאשר שום קבוצה לא הצליחה לברוח. הבריחה של נימבורק הגיעה ברבע הרביעי, בעיקר בזכות יכולת טובה של הרובאן וסיינט-רוס שהתחילו לקלוע מבחוץ. בנהריה אף שחקן לא ייצר נקודות, והיא לא הצליחה לחזור למשחק. הפסד מאכזב לסגולים שהיו מסוגלים לנצח.

קלעו לעירוני נהריה: ניק פאוסט 15 (5 אסיסטים), יהונתן שולדבראנד 15, יינסי גייטס 9 (7 ריבאונדים), גילברט בראון 9, מרקוס טיג 7, איגור נסטרנקו 5, סטו דאגלס 2, ערן אסנטי 1

קלעו לנימבורק: האוורד סיינט-רוס 22 (13 ריבאונדים), פטר בנדה 14 (10 ריבאונדים), ווטז' הרובאן 13, פאבל פומפרלה 10, יוגן לורנס 8, אנתוני מאייר 8, ביירון אלן 3

עוד בנושא:

אריק אלפסי: "השארנו 17 נקודות על הקו, ככה אי אפשר לנצח בחוץ"

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. שולדבראנד, גייטס, טיג, דאגלס ובראון פתחו בחמישייה של אלפסי. יהונתן שולדבראנד פתח את המשחק עם שלשה והעלה את קבוצתו ליתרון שלוש בפתיחה. המארחת הצליחה להפוך, אך אסיסט יפה של טיג לגייטס הסתיים בסל של האחרון שהשווה את התוצאה, 5:5 לאחר שלוש דקות של כדורסל. לאחר מספר דקות חלשות ללא סל, הצ'כים קלעו חמש נקודות מהירות ואלפסי ביקש פסק זמן. דקה וחצי לסיום הרבע ניק פאוסט שעלה מהספסל סיים מתפרצת בסל ועבירה והצליח לצמק את ההפרש. הרבע הראשון מסתיים בתוצאה נמוכה, 12:14 לטובת נימבורק.

רבע 2:

פאוסט המשיך את המומנטום והוסיף שתי נקודות בפתיחת הרבע השני. שתי דקות בתוך הרבע, פטר בנדה סיים מתפרצת של הצ'כים עם שתי נקודות, והעלה את קבוצתו ליתרון חמש, 15:20. שש דקות לסיום המחצית, בראון קלע מחצי מרחק והעניק נקודות חשובות לנהריה. שתי הקבוצות ממשיכות להראות רע, ושלוש דקות למחצית, דאגלס קלע ליי אפ שצימק את ההפרש לארבע, 23:27 לנימבורק. גילברט בראון שנכנס לעניינים הוסיף שתי נקודות מתחת לסל וצימק לנקודה בלבד. חצי דקה לבאזר, שלשה של שולדבראנד השוותה את התוצאה. מרקוס טיג לקח את ההתקפה האחרונה על עצמו, חדר בקלות והרבע הסתיים בשתי נקודות יתרון לנהריה, 31:33.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני עירוני נהריה עם המאמן אריק אלפסי. דף הפייסבוק של עירוני נהריה, צילום מסך
מרבים לאבד. שחקני נהריה/צילום מסך, דף הפייסבוק של עירוני נהריה

רבע 3:

האוורד סנט-רוס קלע את הנקודות הראשונות של הרבע מהקו אחרי עבירה של שולדבראנד, בדרך לשוויון. הצ'כים ממשיכים להפציץ מבחוץ ולהחטיא, ולאחר שתי דקות שולדבראנד סיים מתפרצת עם שתי נקודות. שלוש וחצי דקות בתוך הרבע, גייטס מצא את פאוסט עם אסיסט נהדר והאחרון העלה את נהריה ליתרון חמש, 35:40. הצ'כים ירדו לפסק זמן וחזרו ממנו עם אנרגיות. לאחר סל של מאייר, שלשה של פומפרלה השוותה את התוצאה. נהריה החלה לאבד את הראש, ולאחר סל של בנדה שהחזיר את היתרון למארחת, אסנטי ביצע עבירה בלתי ספורטיבית. לורנס דייק פעמיים מהקו, ונימבורק מובילה 42:46. דקה לסיום הרבע, שלשה גדולה של פאוסט החזירה את היתרון לסגולים, אך הרובאן החזיר בשלה משלו. 50:52 לנימבורק בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

שתי דקות וחצי בתוך הרבע הרביעי, הרובאן קלע שלשה מהפינה והעלה את הצ'כים ליתרון שש, 53:59. מן העבר השני, ברקוביץ' חדר יפה, קלע מחצי מרחק וצימק את ההפרש לארבע נקודות. חמש דקות לסיום המשחק, יהונתן שולדבראנד קלע מחצי מרחק זריקה קשה וזה רק שתיים לקבוצה של גינזבורג, 59:61. מן העבר השני, סיינט-רוס דייק פעמים מהקו, ובמצב של ארבע הפרש הקבוצות ירדו לפסק זמן. הרובאן המשיך לחמם את הידית, ועם שלשה מהפינה העלה את קבוצתו ליתרון שיא של שמונה הפרש, 59:67, שתי דקות וחצי לסיום. עד הסיום שחקניו של אלפסי לא התעלו, וסיימו עם הפסד שני במפעל, 66:78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully