וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחלוקת על התקציב: ליגת העל לנשים תושבת ולא תיפתח כמתוכנן

מחלוקת בין מנהלת הליגה, הטוטו ומשרד הספורט הביאה לדחייתה של עונת 2016/17 שהייתה אמורה לצאת לדרך ביום שני הקרוב. איריס שטרק: "לא נפתח את העונה בלי לקבל התחייבויות מפורשות"

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
"אף אחד לא לוקח אחריות". שטרק/מגד גוזני

בשל מחלוקת בין מנהלת ליגת העל לנשים, הטוטו, ומשרדי הספורט והאוצר, הליגה שהייתה אמורה להיפתח ביום שני הקרוב תושבת והמחזור הראשון יידחה. המחלוקת בין הצדדים בעניין התקציב נמשכת כבר מספר שבועות, ודיון בבג"צ בו היה אמור להיות מוצג מתווה תקציבי שיאפשר את פתיחתה וקיומה של הליגה נדחה ונקבע מחדש ל-3 בנובמבר, שלושה ימים לאחר מועד פתיחת העונה המקורי.

יושבת ראש מנהלת הליגה איריס שטרק: "הודענו בצורה ברורה שלא ניפתח את העונה באפס תקציב מבלי לקבל התחייבויות מפורשות. יש לנו אחריות לתקציב הליגה והקבוצות. זהו זילזול בכדורסל הנשים. לא העבירו לנו עדיין 800 אלף מתקציב העונה שעברה, על אף התחייבויות . משרד התרבות והספורט והטוטו לא מעוניינים בספורט נשים בישראל. אף אחד מהגורמים האחראים לא לוקח אחריות. אני מקווה שבית המשפט ייתן על כך את הדעת."

אורנה אוסטפלד: "זוהי השנה העשירית שאנו מקיימות משחק ורוד להעלאת המודעות לסרטן השד ולחיזוק המחלימות מהמחלה ובני משפחותיהן, ואין מטרה נעלה מזאת. קבוצת נשים רמת השרון תשחק מול נבחרת ישראל כדורסל נשים. אנו מזמינות את הקהל להגיע ביום שני הקרוב בשעה 18:00 אל אולם אורנים, ארלוזורוב 28 רמת השרון, לעודד את השחקניות, לתמוך בקידום ספורט נשים בכלל והעצמת נשים בפרט".

עוד בנושא

בג"צ הורה למדינה ולמועצת ההימורים להציג מתווה להפעלת ליגת כדורסל הנשים
מנהלת ליגת העל בנשים הגישה צו נגד העברת כספי הטוטו להתאחדות
שטרק: "מקווים שהצלחנו להעביר לבג"צ את עומק האפלייה שהתקבעה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully