וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"צ הורה למדינה ולמועצת ההימורים להציג מתווה להפעלת ליגת כדורסל הנשים

7.10.2016 / 9:21

לאחר שההחלטה הקודמת שלו הופרה על ידי הגורמים האחראיים, אושר צו בינתיים שמורה על הצגת תוכנית עד ה-25 לאוקטובר, פחות משבוע לפני פתיחת הליגה שאמורה למנות העונה תשע קבוצות בלבד

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
נלחמת למען ליגת הכדורסל. איריס שטרק/מגד גוזני

בג"צ קיבל אמש (חמישי) את בקשת מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים לחייב את המדינה והמועצה להסדר ההימורים בספורט להציג עד ה-25 לאוקטובר מתווה תקציבי שיאפשר את הפעלתה של ליגת העל בכדורסל נשים. ההחלטה נומקה בכך שהמדינה והמועצה להסדר ההימורים בספורט הפרו את ההחלטה הקודמת של הבג"צ, מסוף חודש יולי השנה, בה הורה לגורמים האחראים לפעול יחד עם מנהלת ליגת העל למציאת פיתרון לבעיה.

בהחלטתו מהיום, בג"צ דוחה למעשה את טיעוני המועצה להסדר ההימורים בספורט בדבר חוסר ודאות תקציבית והיעדר כדאיות כלכלית, המונעים לשיטתה תיקצוב ראוי ובר-קיימא של כדורסל הנשים.

"ראשי המנהלת, ראשי הקבוצות, השחקניות וכל המעורבים בכדורסל הנשים שמחים על הכרת הבג"צ באפלייה המשוועת בתיקצוב ספורט הנשים בכלל וכדורסל הנשים בפרט, והעובדה שהוא מבין בחשיבות הצורך לתקצבו כראוי, וכי יש למצוא פתרון הולם לסוגיה הממתינה זמן רב לפתרון", אמרה יו"ר המנהלת איריס שטרק. ליגת העל בכדורסל נשים צפויה לצאת לדרך ב-31 לאוקטובר ותמנה השנה רק תשע קבוצות, שפל של השנים האחרונות, לאחר שמספר קבוצות בחרו שלא לשחק בליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully