וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "פול פוגבה בייש את החולצה של מנצ'סטר יונייטד"

האקס רתח בעקבות ה-4:0 לצ'לסי: "פוגבה והררה צריכים להתבייש, מוריניו יחנה אוטובוס בתוך הסגל של הקבוצה ושחקנים ישלמו את המחיר עוד העונה". בברצלונה עקצו: "כשמוריניו מפסיד, תמיד השחקנים אשמים"

רויטרס

הפרויקט המבטיח של מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו ספג אמש (ראשון) מכה כואבת. השדים האדומים הובסו 4:0 אצל צ'לסי, וכרגע נדמה כי הם לא מסוגלים להתמודד בצורה ממשית על תואר האליפות. החזרה של 'המיוחד' לסטמפורד ברידג', הפעם כמאמן אורח, הסתיימה בהפסד המביך ביותר שלו כמאמן בממלכה והשני אחרי ה-5:0 כמאמן ריאל מדריד אצל ברצלונה ב-2010, פחות משבוע מאז ההופעה המאכזבת באנפילד מול ליברפול.

עוד בנושא:

עכשיו זו הקבוצה שלו: המהפכה הטקטית של אנטוניו קונטה שינתה את צ'לסי
דיווח באנגליה: אגוארו יבקש לעזוב כבר בינואר, פריס סן ז'רמן ומילאן בעקבותיו
מוריניו זעם על אנטוניו קונטה: "לא עושים ככה ב-0:4, זו השפלה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
גם בברצלונה עוקצים. מוריניו/GettyImages

ההופעה החלשה של שחקני יונייטד, עוררה את זעמו של גארי נוויל: "הם הביאו קשרים בשווי של 180 מיליון ליש"ט בשנים האחרונות, אבל אף אחד לא באמת יודע מי הצמד שמתאים לשחק. זה פשוט בלתי נתפס. פול פוגבה משוטט, ומה שאנגולו קאנטה עשה לו בשער הרביעי צריך לגרום לו להבין שהוא מביך את החולצה של מנצ'סטר יונייטד".

האקס המשיך: "זו הייתה טיילת בתוך הרחבה, דבר שלא התרגלנו אליו בקבוצות של מוריניו. קאנטה, אדן הזאר ופדרו פשוט חגגו ברחבה, וכל אחד מהם הבקיע בהזדמנות היחידה שהייתה לו. פוגבה ואנדר הררה צריכים להבין שאי אפשר להופיע ברמה הזו. הגול הראשון היה בדיחה, הגול הרביעי הפך לבדיחה גדולה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו. GettyImages
עוד מהפכה בסגל. מוריניו והשחקנים/GettyImages

הקשר הצרפתי נותר על הכוונת של נוויל: "הביאו אותו תמורת סכום בלתי נתפס, אבל הוא בעיקר פוגע וגורם לחוסר סדר עבור הקבוצה שלו. באנפילד הוא תופקד מתחת לחלוץ, מול צ'לסי שינו לו את התפקוד ובשני המקרים הוא לא השפיע על המשחק, 180 דקות בלי פעולה טובה אחת. אם מוריניו החליט להביא שחקן בקליבר הזה אז צריך לעשות סדר בנוגע אליו".

"ז'וזה לא יקבל משחק הגנה מזעזע כמו מול צ'לסי, ואם מדברים על להחנות את האוטובוס, אז הוא יעשה את זה דרך הסגל של יונייטד. יהיו שם כאלה שישלמו את המחיר, כבר בששת החודשים הקרובים. כל הקבוצה זקוקה לניעור, משהו שיעיר אותם ומהר כי הליגה עשויה לברוח. מייקל קאריק יכול לעזור במצב הנוכחי, הוא לא היה מאפשר לשחקני צ'לסי לדרוך עליו בצורה הזו".

בברצלונה לא פספסו הזדמנות לעקוץ את אקס ריאל מדריד. "המושפל", טענו הכותרות בקטלוניה כאשר הפורטוגלי ספג ביקורת קשה. "תמיד כשהוא מפסיד, מוריניו דואג להאשים את השחקנים. במדריד התרגלו לזה, עכשיו גם במנצ'סטר צריכים להבין את המציאות החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully