וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל ירושלים, הלפרין: "אם לא נדע לעשות את הסוויץ', זה יקרה בעתיד"

23.10.2016 / 10:08

האדומים רשמו הפסד ראשון בכל המסגרות אצל העולה החדשה גלבוע/גליל. טענות רבות לשיפוט: "לא ייתכן שיתנו להרביץ בצורה חסרת פרופורציות". הקפטן ניסה להרגיע: "טוב שזה בא בזמן הזה"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל ירושלים לגלבוע/גליל

הפועל ירושלים רשמה אמש (שבת) את ההפסד הרשמי הראשון שלה בכל המסגרות כשנוצחה בגן נר 77:73 על ידי גלבוע/גליל. השחקנים של סימונה פיאניג'ני, שהגיעו להתמודדות אחרי הניצחון הענק על ולנסיה באמצע השבוע ביורוקאפ, נראו לא טוב, רדפו אחרי העולה החדשה לאורך רוב המשחק, כשהמאמן מרבה להעיר להם על חוסר אינטנסיביות ואגרסיביות, דברים שחזר עליהם גם לפני ההתמודדות. האיטלקי חשש מירידת מתח, וחזר על כך בשיחות רבות.

עוד בנושא:

ההתבטאות ששברה את מכבי תל אביב: "גורם ספציפי מנסה לחסל אותי"
מחרוש, דרך בירנבוים ועד אדלשטיין: הפיטורים המהירים בהיסטוריה
ארז אדלשטיין פוטר ממכבי תל אביב, מזרחי: "המינוי של הדר קבוע"

יותם הלפרין הפועל ירושלים. לירון מולדובן
אופטימי. הלפרין/לירון מולדובן

לאדומים ולמאמנם היו טענות רבות על השיפוט במשחק, כשהם אומרים כי "לא ייתכן ששופטים נותנים להרביץ בצורה חסרת פרופורציות במשחק אחד, ובמשחק אחר שורקים על כל מגע". אמארה סטודמאייר סיים משחק סולידי עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, אך נראה מאוכזב מאוד בסיום בעקבות ההפסד.

"ידענו שהם קבוצה אגרסיבית פה זה מתחיל ונגמר", אמר הקפטן יותם הלפרין, שסיים משחק טוב מבחינה אישית עם 14 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, "העומק שלנו יותר גדול משלהם, זה ברור, הם הצליחו להביא את האנרגיות שאנחנו לא הצלחנו. לא נשתמש בתירוצים שאנחנו באים עייפים או לא, היינו צריכים להביא את האנרגיות ולא הבאנו אותם".

על העייפות איתה הגיעו להתמודדות אמר הלפרין: "עשינו ניצחון מאוד יפה, אם לא נדע להביא את זה במהלך העונה, אנחנו נסתבך, גם בליגה וגם באירופה. ראינו קבוצה שלא מהעמוקות יותר בליגות, באו מוכנים ואם לא נדע לעשות את הסוויץ' הזה, זה יקרה גם בעתיד. הזרים שלנו מאוד אגרסיביים ומאוד לא רלוונטי מבחינתם נגד מי משחקים ומתי משחקים. אנחנו אחרי חודש וקצת של ניצחונות עם הופעות יפות בדרך, טוב שזה בא בזמן הזה, וטוב שאנחנו מפסידים עכשיו ולא בשלבים מאוחרים של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully