וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'ו ג'קסון שוחרר, ריינולדס וקיצ'ן מועמדים להחליפו

21.10.2016 / 21:25

הרכז עוזב את עיר היין אחרי שני משחקים בלבד בשל אכזבה מהיכולת ומהגישה שלו. שחקן הפועל חולון בעונה שעברה, שניהל מגעים עם הכתומים, ואקס ראשון לציון וירושלים ברשימת המועמדים

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ו ג'קסון מול שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. אדריאן הרבשטיין
קדנציה קצרה. ג'קסון/אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לצון הודיעה הערב (שישי) על שחרורו של הרכז האמריקאי, ג'ו ג'קסון, אחרי שני מחזורי ליגה בלבד, כפי שפורסם בוואלה! ספורט שלשום. לאחר משחק הליגה נגד הפועל תל אביב, התקבלה החלטה עקרונית אצל ראשי הקבוצה להתחיל לחפש לג'קסון מחליף, ובמשחק הניצחון על קאטאיה יואנסו הפינית בליגת האלופות של פיב"א, הוא לא שותף. במועדון לא היו מרוצים מהתרומה של ג'קסון ומהגישה שלו מיום הגעתו, והחליטו שלא לחכות ולשחררו מהקבוצה.

בעיר היין עושים מאמצים כדי לצרף שחקן במהירות האפשרית, על מנת שלא ליצור עומס על אבי בן שימול, הרכז הישראלי היחיד שנותר בקבוצה. בין השמות שהוצעו נמצאים דרווין קיצ'ן וסקוטי ריינולדס. קיצ'ן, שמחזיק בהצעות ממכבי קרית גת והפועל אילת, שיחק בראשון לציון לפני שיצא לתקופה קצרה ולא מוצלחת בפנאתינייקוס, משם הגיע להפועל ירושלים. את העונה שעברה פתח בנאנסי הצרפתית ולאחר זמן קצר עבר לטזבונספור הטורקית.

ריינולדס ניהל מגעים עם ראשון לציון במהלך הקיץ, אך המגעים לא צלחו בשל ההצעה הכספית שהחזיק מסראטוב הרוסית, במדיה חתם לבסוף, וגם בשל העובדה שבמועדון לא היו בטוחים לגבי מידת כשירותו לאחר הפציעה שעבר בהפועל חולון. בסופו של דבר ריינולדס הגיע לרוסיה, אך לא עבר את הבדיקות הרפואיות ושוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully