וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "ברגע שייצבנו את ההגנה, עשינו ריצה נהדרת שניצחה את המשחק"

19.10.2016 / 21:38

מאמן מכבי ראשון לציון היה מרוצה מהניצחון על קאטאיה בפתיחת ליגת האלופות: "ניצחון חוץ הוא בעל חשיבות גבוהה". ג'ו ג'קסון בדרך החוצה ובמועדון יעשו מאמצים כדי לצרף שחקן בצורה מהירה

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. Basketball Champions Leage, אתר רשמי
"זה היה משחק של ריצות". שיבק/אתר רשמי, Basketball Champions Leage

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (רביעי) את שלב הבתים של ליגת האלופות, עם ניצחון חוץ 64:72 על יואנסו קאטאיה הפינית. הכתומים פתחו את המשחק לא טוב ונקלעו לפיגור 11 במהלך הרבע הראשון, אך יצאו ממנו בצורה משמעותית וכבר הוליכו 36:56 ברבע השלישי. בשלב הזה נתנו השחקנים של אריק שיבק לפינים לחזור עד פיגור 3 בלבד, אך ידעו לסיים את המשחק כמו שצריך בדקות האחרונות. מי שבלטו בשורות הקבוצה הם צ'ארלס תומאס עם 23 נקודות, ואלישי כדיר עם 10 נקודות ו-12 ריבאונדים.

בסיום המשחק, אמר המאמן אריק שיבק: "זה היה משחק של ריצות. היינו מאוד רכים בהתחלה אבל ברגע שייצבנו את ההגנה שלנו, חזרנו למשחק ועשינו ריצה נהדרת ברבע השלישי עם הגנה והתקפה טובה, שבדיעבד ניצחה לנו את המשחק. גם בסוף עשינו את הפעולות הנכונות שהביאו לניצחון. אני שמח שפתחנו את הליגה האירופאית ברגל ימין, כל ניצחון הוא חשוב אבל בליגה כזו של 14 משחקים, ניצחון חוץ הוא בעל חשיבות גבוהה".

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ו ג'קסון. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. ג'קסון/אדריאן הרבשטיין

מי שנמצא בדרכו החוצה מהקבוצה הוא הגארד האמריקאי, ג'ו ג'קסון, שלא שותף בכלל וישב על הספסל לאורך כל המשחק. במועדון היו מאוכזבים מאוד מהגישה של השחקן ומהיכולת שלו בשני משחקי הליגה הראשונים, וכבר החלו לחפש לו מחליף. בעיר היין יעשו מאמץ גדול כדי לצרף שחקן בקרוב על מנת להוריד מהעומס שקיים על אבי בן שימול. כמו כן, במועדון צופים כי שון דאוסון, שאמור להיות משוחרר מהסגל של ניו אורלינס בימים הקרובים, יוכל לשחק כבר במשחק הליגה נגד מכבי קרית גת בעוד כשבוע וחצי. הקבוצה תצא לפנות בוקר מיואנסו ותגיע לישראל בתום מסע של 22 שעות, רק ביום שישי לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully