וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: יובנטוס תחתים את טיאגו סילבה ודה שיליו בקיץ 2017

הגברת הזקנה חושבת כבר על העונה הבאה ויצרה קשר עם השניים. הבלם, שחוזהו פג בקיץ הקרוב, עדיין לא פתח במגעים עם ראשי פריס סן ז'רמן. דה שיליו כבר הביע את רצונו לנטוש את מילאן

רויטרס

בווידאו: שחקני פריס סן ז'רמן משתעשעים באימון

יובנטוס השלימה בקיץ האחרון מסע רכש מרשים שכלל את דני אלבס, מיראלם פיאניץ' וגונסאלו היגואין. בזמן שהעונה של הגברת הזקנה מתקדמת, עולה כי ראשי הבינקונרי כבר מתכננים את היעד הבאים לקראת קיץ 2017. היום (שישי) מדווחים באיטליה כי ראשי יובנטוס כבר יצרו קשר עם נציגיו של טיאגו סילבה לקראת העונה הבאה.

עוד בנושא:

שבת באיטליה: מילאן רוצה לסיים את הרצף העגום מול יובנטוס
"הרגשתי כאילו השמיים בידיים שלי": 40 שנה לבכורה של מראדונה

שחקן פריס סן ז'רמן טיאגו סילבה. GettyImages
יחזור לאיטליה? טיאגו סילבה/GettyImages

הגברת הזקנה מתכננת לצרף את בלם פריס סן ז'רמן, שחוזהו בבירה הצרפתית יסתיים בקיץ הקרוב. האלופה האיטלקית תוכל לפתוח במגעים רשמיים עם הברזילאי כבר בינואר, מתוך הבנה כי שלישיית הבלמים: לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני לא תחזיק לעד.

סילבה מכיר היטב את הליגה האיטלקית אחרי קדנציה בת שלוש שנים במילאן, במהלכה זכה באליפות ב-2010/11. הגברת הזקנה מודעת לעובדה כי הבלם לא פתח במגעים עם ראשי פריס סן ז'רמן בתקווה לצרף אותו לרשימה מפוארת הכוללת את אנדראה פירלו (2011), פול פוגבה (2012), פרננדו יורנטה (2013), קינסגלי קומאן (2014), נטו וסמי חדירה (2015), דני אלבס (2016) - כולם הגיעו ללא תמורה.

גם מתיאה דה שיליו של מילאן נמצא על הכוונות וקשר ראשוני נוצר עם הסוכן שלו לקראת העונה הבאה. האיטלקי כבר היה קרוב לטורניו בקיץ האחרון אולם סירוב חד משמעי מצדו של אדריאנו גליאני הותיר אותו אצל הרוסונרי. חוזהו של דה שיליו מסתיים ב-2018, אולם ביובנטוס בטוחים כי יהיה אפשר לצרף אותו בקיץ הקרוב בשל העובדה כי הוא מעוניין לעזוב את מילאן, ולא יחדש את חוזהו. המגן בן ה-24 מגוון ומסוגל לשדרג את הרוטציה של מסימליאנו אלגרי כתגבור בשני צידי ההגנה.

שחקן מילאן מתיאה דה שיליו. GettyImages
מעדיף את יובנטוס. דה שיליו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully