וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לפני יומיים פוגבה היה הכי גרוע, היום הוא פנומנלי"

מנג'ר יונייטד תקף כהרגלו את התקשורת וצינן את ההתלהבות אחרי ה-1:4 על פנרבחצ'ה: "פול זקוק לזמן". הצרפתי: "זה שרוני נתן לי לבעוט את הפנדל מראה על כבוד. יש לנו עוד דרך ארוכה"

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, אנתוני מרסיאל. GettyImages
הגיע הזמן. פוגבה חוגג עם מרסיאל/GettyImages

אחרי שורה של משחקים לא מרשימים, בלשון המעטה, סוף סוף התפוצצה אמש (חמישי) מנצ'סטר יונייטד, כשהביסה באולד טראפורד 1:4 את פנרבחצ'ה ונצמדה לפיינורד בפסגת בית א' של הליגה האירופית. גיבור הערב היה פול פוגבה, שכבש צמד (31, 45), כשגם אנתוני מרסיאל (34) וג'סי לינגארד (48) השתתפו בחגיגה. אקס השדים האדומים רובין ואן פרסי רק צימק (83).

"היינו זקוקים לשלוש הנקודות הללו", הודה ז'וזה מוריניו בסיום. "אחרי ההפסד הראשון ידענו שחשוב מאוד שניקח תשע נקודות בבית ועוד כמה בחוץ, אז זה היה חשוב. פנרבחצ'ה באה עם תכנית הגנתית טובה ועצרה אותנו בהתחלה, אבל שני השערים שלנו פתחו את הדלת. בשער הרביעי הפסקנו לשחק. אני אף פעם לא שמח לספוג שער. היה חסר לנו קצת ריכוז, אבל זה טבע השחקנים, זה מתקבל על הדעת".

על הפנדלים של פול פוגבה ואנתוני מרסיאל אמר "המיוחד": "פול בעט ראשון, כך הוחלט. אחר כך אולי הוא לא רצה לבעוט שוב. אני תמיד נותן לשחקנים שלי את האחריות, אבל נותן גם חופש לשחקנים אחרים לבעוט. לפני יומיים פוגבה היה השחקן הכי גרוע בפרמיירליג, 48 שעות לאחר מכן הוא פנומנלי. הוא צריך זמן. להיות באיטליה 4-5 שנים ולחזור - זה ייקח זמן".

פול פוגבה עצמו הוסיף: "רצינו את הניצחון כי הוא היה חשוב מאוד עבורנו, עכשיו אנחנו בפסגת הבית ומחכים למשחק הבא". על הפנדל שכבש אמר הקשר הצרפתי: "אמרתי לוויין רוני שאני רוצה לבעוט והוא נתן לי. אני שמח מאוד שהבקעתי וששחקן כמוהו אפשר לי לבעוט מראה על כבוד גדול. אני מרגיש בנוח בקבוצה, זו רק תחילת העונה ויש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו רוצים לעשות את המיטב שלנו כדי להיות בפסגת הטבלה גם בליגה".

עוד בנושא:

הליגה האירופית: פול פוגבה ויונייטד חגגו, אינטר וזניט ניצחו

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
מרוצה. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully