וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: פול פוגבה ויונייטד חגגו, אינטר וזניט ניצחו

השדים האדומים הביסו 1:4 את פנרבחצ'ה, כולל צמד של הצרפתי. ואן פרסי כבש מול האקסית. הנראזורי גברו 0:1 על סאות'המפטון, הרוסים ניצחו 1:2 בחוץ את דאנדוק. 3:3 משוגע לרומא ואוסטריה וינה

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סופסוף הוא סיפק את הסחורה. פוגבה/GettyImages

המחזור השלישי של הליגה האירופית הניב הערב (חמישי) לא מעט שערים, כשאינטר השיגה ניצחון בכורה בשלב הבתים, גנט של רמי גרשון וקני סייף הושפלה באוקראינה ורד בול זלצבורג של אוסקר גרסיה ומונס דאבור שוב הפסידה.

בסדרת המשחקים המאוחרת, מנצ'סטר יונייטד הביסה את פנרבחצ'ה, רומא סיימה ב-3:3 משוגע עם אוסטריה וינה וזניט עשתה מהפך וניצחה באירלנד את דונדאק.

מנצ'סטר יונייטד - פנרבחצ'ה 1:4

בין התיקו החלש והמאופס בליגה למשחק החוץ הגדול מול צ'לסי ביום ראשון, השדים האדומים סופסוף נראו טוב ודרסו את האקס רובין ואן פרסי, שהגיע לביקור ואת פנר, שהמשיכה את היכולת החלשה מהליגה. ויין רוני חזר להרכב ויונייטד נהנתה משני מהלכים נהדרים של חואן מאטה, שהובילו לשני פנדלים מהירים אותם כבשו פול פוגבה (31) ואנתוני מרסיאל (34). רגע לפני ההפסקה, פוגבה שלח פצצה נהדרת לחיבורים ובדקה ה-48, גם ג'סי לינגארד מצא את הרשת, עם בעיטה מ-16 מטרים. שבע דקות לסיום, בהתקפה די נדירה של פנר, ואן פרסי הצליח למצוא את הרשת מקרוב. ההולנדי עצמו לא חגג, אבל אלכס פרגוסון נראה מאוד מרוצה ביציע.

פיינורד - זוריה 0:1

לפיינורד: ניקולאי יורגנסן (55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רובין ואן פרסי שחקן פנרבחצ'ה לפני כריס סמולינג שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ריגש את אולד טראפורד. ואן פרסי/GettyImages

אולימפיאקוס - אסטנה 1:4
לאולימפיאקוס: דיוגו פיגרס (25), טאריק אליונוסי (33), סבה (34, 65). לאסטנה: ג'וניור קבאננגה (54)

יאנג בויז - אפועל ניקוסיה 1:3
ליאנג בויז: גיום אוהרו (18, 52, 82 בפנדל). לאפואל: יורגוס אפרם (14)

מיינץ - אנדרלכט 1:1

הגרמנים נהנים מפתיחת עונה לא רעה בבונדסליגה ועלו ליתרון בזכות פנדל של יונוס מאלי כבר בדקה ה-10. הבלגים, שמובילים את הליגה בארצם, ענו עם שוויון של לוקאס תאודורצ'יק בדקה ה-65. שתי הקבוצות ימשיכו כנראה להיאבק על פסגת הבית.

סנט אטיין - גבאלה 0:1
לסנט אטיין: ריקרדיניו (70, עצמי)

דאנדוק - זניט סנט פטרסבורג 2:1

האירים הסנסציונים, שקרובים לזכות באליפות נוספת, הדהימו גם את הרוסים החזקים, שהגיעו למשחק במאזן מושלם בבית הזה, עם שער יתרון מבעיטה של רובי בנסון בדקה ה-52, שפגעה במגן והטעתה את השוער בדרכה לרשת. היתרון הזה החזיק מעמד 19 דקות, עד שהחלוץ הסלובקי של זניט, רוברט מאק, הצליח לאזן. שש דקות נוספות חלפו ובדקה ה-77, ג'וליאנו השלים מהפך עבור האורחת, שממשיכים לטייל לשלב הבא.

שחקני דאנדוק חוגגים עם רובי בנסון (שני מימין). רויטרס
דאנדוק חגגה, אבל זניט הפכה בסיום/רויטרס

רומא - אוסטריה וינה 3:3

הכושר הנהדר של הג'אלורוסי הביא אותם עד למקום השני בסרייה A, אבל דווקא במאבק מול מי שנראית כמו היריבה שלהם על המקום הראשון בבית, ועוד באולימפיקו, הם שמטו יתרון של שני שערים בדרך לתיקו מאכזב. רפאל הולסהאווזר העלה את האוסטרים ליתרון מפתיע (16), אבל סטפן אל שעראווי הגיב עם צמד (19, 34) ואלסנדרו פלורנצי הוסיף (69) מבישול שני במשחק של פרנצ'סקו טוטי הבלתי נגמר, לפני שדומיניק פרוקופ צימק (82) ולארי קאיודה מיודענו איזן (84) בדרמה גדולה. הרגע העצוב של המשחק היה הפציעה הקשה של רוברט אלמר, שוער נבחרת אוסטריה, שהוחלף בדקה ה-24 ועלול להחמיץ תקופה ממושכת.

ויקטוריה פלזן - אסטרה 2:1
לפלזן: תומאש הוראבה (86). לאסטרה: דניס אליבק (41), תומאש הוראבה (64, עצמי)

רוברט אלמר שוער אוסטריה וינה. GettyImages
פציעה קשה לאלמר/GettyImages

גנק - אתלטיק בילבאו 0:2

הבית הצמוד הזה המשיך להיות מסובך, כאשר דווקא הבלגים, שלא פתחו את הליגה בצורה טובה, השיגו שלוש נקודות מול הבאסקים, שבעונה שעברה הגיעו עד רבע גמר המפעל והגיעו אחרי ניצחון גדול בדרבי מול סוסיאדד ולפני משחק החוץ הקשה בברנבאו בראשון. יקוב בראבק מצא את הרשת בדקה ה-40 ואונינייה נ'דידי הבטיח את הניצחון עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, שבע דקות לסיום.

ראפיד וינה - ססואולו 1:1
לראפיד: לואיס שאוב (7). לססואולו: תומאס שראמל (66, עצמי)

סלטה ויגו - אייאקס 2:2

הקבוצה של פטר בוס תגיע לקלאסיקר מול פיינורד אחרי שרצף תשעת הניצחונות שלה בכל המסגרות נעצר בבלאיידוס. חאקים זייש המרוקני העלה את אייאקס ליתרון בדקה ה-22, הבלם אנדראו פונטאס כבש שער מוזר ומקרי עם העקב בחלוף שבע דקות, והגרמני אמין יונס החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-71 עם מבצע גדול, אבל המחליף פביאן אוריאנה הציל נקודה לגליסיאנים עם שוויון בדקה ה-82, והם עם הפנים לדרבי מול דפורטיבו לה קורוניה.

סטנדרד ליאז' - פנאתינייקוס 2:2
לסטנדרד: אדמילסון ג'וניור (45 בפנדל), איסחק בלפודיל (82). לפנאתינייקוס: ויקטור איברבו (12 ו-36)

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרצף נעצר. פטר בוס/ברני ארדוב

שחטאר דונייצק - גנט 0:5

האוקראינים דורסים בליגה שלהם וגם בליגה האירופית סיימו סיבוב עם מאזן מושלם עם קונצרט גדול. רמי גרשון וקני סייף פתחו בהרכב גנט, אבל נחלו הפסד בכורה במפעל ובטח הבלם לא ירצה לזכור את המשחק הזה, אחרי שעזב כדור לשוער השבדי יקוב רינה והקשר המקומי ויקטור קובלנקו ניצל זאת כדי להקשית פנימה בדקה ה-12. פקונדו צ'וקי פריירה הארגנטינאי ניצל חור במרכז ההגנה וכבש בדקה ה-30, כשברנרד הברזילאי הוסיף מקרוב בדקה ה-46, בן ארצו טייסון נכנס כמחליף ומיד כבש בדקה ה-75 ומקסים מלישב חתם חמש דקות לסיום. אופיר דוידזאדה לא נכלל ב-18 שנרשמו למשחק.

קוניאספור - בראגה 1:1
לקוניאספור: דני מילוסביץ' (9). לבראגה: קוקה (55)

קני סייף שחקן גנט מול דריו סרנה שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
לא היה כוחות. קני סייף מול דריו סרנה/רויטרס
רמי גרשון שחקן גנט מאוכזב (שני מימין) עם חבריו. רויטרס
לא נעים. רמי גרשון המאוכזב/רויטרס

קרסנודאר - שאלקה 1:0

בניגוד לקשיים בבונדסליגה, הגרמנים שמרו על מאזן מושלם והתקרבו להבטחת המקום הראשון בבית עם תשע נקודות (לעומת ארבע בלבד בליגה). קרסנודאר הייתה גם היא מושלמת, אך הפעם הרוסים נכנעו לשער גדול של האוקראיני ייבגני קונופליאנקה, שהפציץ מהמקום בדקה ה-10 והכריע את המשחק.

רד בול זלצבורג - ניס 1:0

מונס דאבור שיחק שבע דקות כמחליף ולא הצליח למנוע מאוסקר גרסיה הפסד שלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. ניס, מוליכת הליגה הצרפתית הגאה, השיגה נקודות בכורה הודות לשער של החלוץ אלסאן פלאה, שהחליף בהרכב את מריו באלוטלי הפצוע והכריע בדקה ה-13.

אלסאן פלאה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
המחליף של באלוטלי סידר לניס ניצחון. אלסאן פלאה/רויטרס

סלובן ליברץ - פיורנטינה 3:1

פאולו סוזה מתקרב לשלב הבא אחרי ניצחון קל בצ'כיה. הקרואטי ניקולה קאליניץ' כיכב עם צמד בדקות 8 ו-23 ושותפו להתקפה חומה בבקאר הוסיף בדקה ה-70, כשהמקומי פטר שבצ'יק רק צימק בדקה ה-58 וחברו ראדים ברייטה הורחק שש דקות לסיום.

קרבאח - פאוק סלוניקי 0:2
לקרבאח: דני קינטאנה (56), ראהיד אמירגולאייב (87)

ניקולה קאליניץ' שחקן פיורנטינה כובש. רויטרס
סגר עניין עם צמד מהיר. ניקולה קאליניץ' כובש/רויטרס

אינטר - סאות'המפטון 0:1

אפשר לברך את הנראזורי על הגעתם לקמפיין האירופי. אחרי שני הפסדים מביכים מול הפועל באר שבע וספרטה פראג, פרנק דה בור עלה עם ההרכב החזק שלו לקרב מול האנגלים והשיג ניצחון בכורה שפתח את הבית לחלוטין. סאות'המפטון הייתה עדיפה במחצית הראשונה, בניצוחו של דושאן טאדיץ', אבל אינטר החזיקה מעמד ובסופו של דבר גם כבשה מרגלי אנטוניו קנדרבה בדקה ה-67, כשהאיטלקי הבינלאומי הפציץ פנימה בשמאל אחרי הכנה של דוידה סנטון. מרצלו ברוזוביץ' הורחק בהמשך, אך זה לא העיב על הניצחון של אינטר וכך גם לא פרשת מאורו איקרדי, שענד את סרט הקפטן.

סמיר הנדנוביץ' שוער אינטר. רויטרס
לא ספג וגם חגג. סמיר הנדנוביץ'/רויטרס

עוסמאנליספור - ויאריאל 2:2

הצוללת הצהובה נחלצה מפיגור של שני שערים וחזרה עם נקודה מטורקיה. ראול רוססקו הרומני כבש צמד תוך שתי דקות (23 ו-24), אבל ההרחקה של גובן בדקה ה-54 שינתה את המשחק. הקפטן ברונו אמנם החמיץ את הפנדל שקיבלה ויאריאל, אך בקרן שלאחר מכן אלפרד אנדיי המשיך מהאוויר פנימה ואלשנדרה פאטו השווה בדקה ה-74 אחרי הכנה של אנטה רוקאבינה.

סטיאווה בוקרשט - ציריך 1:1
לסטיאווה: בויאן גולובוביץ' (63). לציריך: מוסא קונה (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully