וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "מכבי תל אביב איכותית, הפוקוס הוא לא על הפער מהם"

20.10.2016 / 18:30

מאמן מכבי חיפה חלק שבחים לצהובים לקראת המפגש ביום שני (21:00, ערוץ 5): "הם היו מאוד חזקים בחמש השנים האחרונות", על הלחץ: "הוא עלינו כקבוצה ולא על השחקנים, זה רק עוד משחק"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: רנה מולנסטיין מדבר לקראת מכבי תל אביב

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) משחק ראווה לזכרו של אוהד הקבוצה, אלון בקל ז"ל, שנרצח בפיגוע בתל אביב. המשחק התקיים באצטדיון העירוני בכרמיאל מול הקבוצה המקומית. לפני המשחק שוחח רנה מולנסטיין עם התקשורת לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. המאמן מתכנן לעלות עם אלירן עטר כחלוץ בודד וניקיטה רוקאביציה ורועי קהת באגפים, מה שהפתיע חלק משחקניו לאור העובדה שגם גילי ורמוט מתוכנן להיות ב-11.

עוד בנושא:

קדנציה שנייה בקפריסין? אנורתוזיס פמגוסטה גיששה אצל רוני לוי
שבתאי וברדה מחוץ לסגל של הפועל באר שבע נגד ספרטה פראג
בן שושן עשוי להתמנות למנהל בית"ר ירושלים, החלטה בימים הקרובים
שרן ייני: "אלקמאר קבוצה טובה אבל מכבי תל אביב לא נופלת ממנה"

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחמיא לצהובים. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

מולנסטיין החמיא ליריבה: "מכבי תל אביב פספסו את הזכייה בליגה מול הפועל באר שבע ברגע האחרון והיו מאוד חזקים בחמש השנים האחרונות. הם איכותיים וזה הזדמנות טובה בשבילנו לראות מה מצבנו".

"מאוד התרשמתי כשבאתי לעיר כרמיאל. עיר מאוד יפה. כמובן שזה להרוג דני ציפורים במכה אחת, גם לערוך משחק אימון וגם לכבד את האירוע. כשרואים את הארגון מבינים שהוא נהדר".

"הפוקוס שלנו הוא על עצמנו ולא על הפער ממכבי תל אביב, אנחנו רוצים להתקדם כמו שאמרתי כל הזמן. אנחנו בונים קבוצה חדשה, אני מקווה שנדע להתאים את עצמנו למערכים שונים. חשוב שנהיה מודעים למצב שלנו במשחק. יהיה משחק טוב, זה משחק גדול ותהיה אווירה טובה. אנחנו יכולים להתכונן הרבה למשחק, אבל הפוקוס שלנו הוא לראות אם השתפרנו. חשוב שנדע לתת לאוהדים שלנו כבוד בדרך שבה אנחנו משחקים", הוסיף מאמן הירוקים.

על הלחץ סביב הירוקים סיכם: "הלחץ הוא על הקבוצה ולא על השחקנים. הדבר היחיד שאעשה שונה אם לא ננצח את המשחק הפער יהיה גדול, ענק. אז מה השחקנים יחשבו? בעיקרון זה לא העניין. הם יודעים שאנחנו עובדים בתכנית לטווח הארוך. מכבי תל אביב זה עוד משחק בליגה. משחק חשוב נגד קבוצה חזקה ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות במיטבנו".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
מבחן לירוקים. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לגבי המשחק עצמו, חיפה ניצחה לעיני כאלף צופים בתוצאה 0:7 משערים של אלירן עטר, איסמעיל ריאן, סאן מנחם, רועי קהת, מריו מוסה, ניקיטה רוקאביצה ושובל גוזלן. לפני המשחק נערך טקס בו דיבר אביו של אלון, דוד בקל, שאמר: "אלון היה מלח הארץ. אני לא אדם של קלישאות, אבל כשקלישאה דופקת על ביתך אתה מאמץ אותה - הטובים ביותר נקטפים. אלון רצה לטרוף את החיים. הוא למד, עבד, בילה ובעיקר אהב לסייע לזולת בעזרה לקשישים ובייעוץ משפטי לנזקקים". בתום הטקס העניק הקפטן דקל קינן למשפחה את חולצת הקבוצה עם השם אלון.

ההרכב שפתח: עומרי גלזר; דקל קינן, מארק ואליינטה, עאיד חבשי, יניב בריק; קאמיל ואצק, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט, איסמעיל ריאן; אלירן עטר, גליינור פלט. במחצית השניה פתחו גארי קלמאכר, איאד אבו עביד, שי בן דוד, מריו מוסה, נטע לביא, עטאא ג'אבר, סאן מנחם, רועי קהת, ניקיטה רוקאביצה ושובל גוזלן.

דוד בקל אבא של רועי בקל באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מכבי חיפה עושה כבוד אלון בקל/אדריאן הרבשטיין
דקל קינן קפטן מכבי חיפה (ימין). אדריאן הרבשטיין
קינן/אדריאן הרבשטיין
רועי קהת שחקן מכבי חיפה (שמאל). אדריאן הרבשטיין
קהת/אדריאן הרבשטיין
דקל קינן קפטן מכבי חיפה (אמצע) עם דוד בקל. אדריאן הרבשטיין
קינן עם משפחת בקל/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully