וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדנציה שנייה בקפריסין? אנורתוזיס פמגוסטה גיששה אצל רוני לוי

המאמן שעזב את מכבי חיפה לפני כשלושה חודשים, מועמד לחזור לקבוצה הקפריסאית אותה אימן ב-2011-2013. אנורתוזיס פתחה את העונה עם ניצחון בודד בשבעה מחזורים ונפרדה ממאמנה הספרדי

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ינסה שוב את מזלו מחוץ לישראל? רוני לוי/יוסי ציפקיס

האם רוני לוי בדרכו חזרה לאנורתוזיס פמגוסטה? לוואלה! ספורט נודע מפי מקורות בקפריסין כי הקבוצה בה אימן לוי בין השנים 2011-2013, גיששה אצל המאמן הישראלי ותנסה להביאו לקדנציה נוספת באי השכן.

כזכור, לוי בן ה-49 נפרד ממכבי חיפה בסוף חודש יולי אחרי שזכה עם הקבוצה בגביע המדינה בעונה הקודמת והודח בשלב מוקדם מהליגה האירופית, אך הוא עדיין מקבל שכר מהמועדון עד סוף העונה הנוכחית ולא ממהר למצוא תחנה אחרת.

אנורתוזיס, בה משחק האקס הירוק רובן ראיוס, נמצאת במקום השמיני בליגה הקפריסאית עם ניצחון בודד וארבע תוצאות תיקו בשבעה מחזורים. המאמן הספרדי אנטוניו פוצ'ה סיים את תפקידו בעקבות ההפסד האחרון לאומוניה ניקוסיה, ובמועדון הודיעו כי הגאורגי טימורי קצבאיה סירב להצעה לחזור, כך שסיכוייו של רוני לוי גברו.

פרט לקדנציה הקודמת בקפריסין, אז לקח את אנורתוזיס מתחתית הטבלה עד למקום הרביעי ובעונה שלאחר מכן צעד בצמרת עד פיטוריו באפריל 2013, לוי הספיק לאמן גם ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט. את התארים היחידים שלו כמאמן השיג במכבי חיפה עם שלוש אליפויות רצופות ב-2004 עד 2006, שני גביעי טוטו וכאמור הגביע בעונה שעברה.

בקבוצה שלא זכתה בתואר מאז האליפות ב-2008, יש 13 אליפויות בעברה ו-10 גביעים. בשנים האחרונות שיחקו בה ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי ומשה אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully