וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: פיקה ייעדר כשלושה שבועות, לואיס סוארס זכה בנעל הזהב

הניצחון המרשים על סיטי גבה מחיר כאשר הבלם ייעדר, כמו אלבה ששוב נפצע. סוארס חגג את הזכייה: "רוצה לפרוש כאן, זו זכות לשחק בברצלונה", דוגלאס תקף: "הייתי חוזר כל יום ובוכה"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את לה קורוניה

הניצחון המרשים 0:4 של ברצלונה על מנצ'סטר סיטי הגיע עם מחיר לא פשוט עבור הבלאוגרנה, כפי שלמדו היום (חמישי) כאשר רופא הקבוצה אישר את החששות לגבי ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה, שנפצעו שניהם מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, ולא הותיר לקבוצה ברירה אלא להודיע כי ייעדרו בשבועות הקרובים.

הראשון להיפצע היה אלבה, שהוחלף כבר בדקה העשירית על ידי לוקה דין והבדיקות אישרו כי סובל ממתיחה ויעעדר כשבועיים. לקראת סיום המחצית הראשונה כניסה חזקה של דויד סילבה בפיקה הביאה לפציעתו של הבלם, שניסה להמשיך לשחק אך בסופו של דבר הוחלף בדקה ה-39 על ידי ז'רמי מתיו. פיקה אובחן כסובל מנקע בעקבות האירוע והוא ייעדר כשלושה שבועות.

עוד בנושא

ניצח את עצמו: פפ גווארדיולה אחראי לתבוסה של מנצ'סטר סיטי בברצלונה

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
מכה ללואיס אנריקה. פיקה/רויטרס

בזמן שהחברים שלו לשלישיית MSN מצאו את הרשת של סיטי, לואיס סוארס זכה היום בנעל הזהב האירופית. האורגוואי קיבל כבוד מצד הקפטנים של ברצלונה: אנדרס אינייסטה, סרג'יו בוסקטס, חאבייר מסצ'ראנו ומסי, שהגיעו לכבד אותו בטקס. במהלך הטקס התרגש סוארס: "היה לי מזל גדול לשחק בקבוצות טובות לאורך הקריירה, בהן הצלחתי להבקיע שערים. השחקנים לידי בברצלונה עושים את החיים קלים יותר. אני אשמח לפרוש במדי ברצלונה, קיבלתי זכות לשחק עם החולצה הזו".

אקס האלופה הספרדית, דוגלאס, נחשב לאחד משחקני הרכש הכושלים ביותר של הקטלונים בשנים האחרונות בחר לתקוף את ההתנהלות של ברצלונה. הקיץ, אחרי ניסיונות רבים להיפטר ממנו, הצליחה ברצלונה להשאיל אותו לספורטינג חיחון. הברזילאי לא ריחם והאשים את ברצלונה בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית: "אלו היו הרגעים הקשים ביותר בחיים שלי, הייתי חוזר כל יום מהאימון ובוכה. כילד חלמתי לשחק בברצלונה, אבל דחקו אותי מחוץ למועדון והייתי צריך להתמודד. אלו היו רגעים קשים, למזלי המשפחה שלי הייתה שם בשבילי ולא המועדון. אני מנסה לסדר את הראש ולהתעסק בכדורגל, אני בטוח שאוכל להוכיח את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully