וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בעננים אחרי הניצחון בחיפה: "הראנו הרבה אופי"

20.10.2016 / 9:07

לראשונה מזה 12 שנה פתחו האדומים את העונה עם מאזן 0:2, הקפטן מתן נאור מפרגן לתמיר בלאט: "הוא היה היחיד שחד על המגרש בסיום". בקבוצה מאמינים שאדריאן בנקס סיים את התקופה הרעה

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (רביעי) את ניצחונה השני בשני מחזורים בליגת העל כשגברה 86:89 על מכבי חיפה ברוממה, במשחק שנדחה מהמחזור הראשון. הקבוצה של שרון אברהמי נקלעה לפיגור בן 14 נקודות בתחילת הרבע השלישי, אך חזרה למשחק שלב אחרי שלב, בעיקר בזכות יכולת פנטסטית של הזרים ריצ'רד האוול ואלאנדו טאקר, וניהול משחק מופתי של תמיר בלאט שסיים את המשחק עם שורה סטטיסטית נהדרת שכללה 9 נקודות, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

פתיחת העונה הזו היא הטובה ביותר של האדומים מאז עונת 2004/5, אז עמד אפי בירנבוים על הקווים. באותה עונה ניצחו האדומים בשלושת מחזורי הפתיחה, וכמו בעונה הנוכחית, במחזור הרביעי חיכה להם דרבי, אז ספגו את ההפסד הגבוה ביותר בתולדות הדרבי התל אביבי - 128:74.

מלבד הפרגונים הברורוים לבלאט, האוול וטאקר, מצאו חלק מאנשי הקבוצה מקום להחמייא גם לאדריאן בנקס, שפתח את העונה בצורה מזוויעה ואתמול קלע 12 נקודות בתוספת 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. האחוזים וקבלת ההחלטות של בנקס אמנם עוד לא בשיאם, אך האדומים מאמינים שהמשחק הזה מבשר על שינוי במגמה השלילית שעברה על בנקס מתחילת העונה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:89 את מכבי חיפה בחוץ

שחקני הפועל תל אביב עם מתן נאור, תמיר בלאט. אדריאן הרבשטיין
"מכוונים לפיינל פור". נאור חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

"אני שמח על השורה התחתונה שעשינו שני ניצחונות, חושב שמה שאני לוקח בעיקר זה האופי שלנו. הם ברחו לנו בסוף המחצית וירדנו במומנטום שלילי אבל הצלחנו להפוך את זה בחצי השני והראינו הרבה אופי", אמר הקפטן מתן נאור בסיום, "מזה אני מבסוט. כדורסל יש הרבה דברים שאפשר לתאר אותם, והמון כיוונים ודעות, בסוף האופי שאתה מראה והיכולת שלך להתפקס ברגעים הפחות טובים זה מה שעושה את ההבדל. אני שמח על מה שתמיר עשה במשחק הזה, אפילו הפאול שעשה על מיטשל בסוף, הוא היחיד שהיה חד על המגרש ועשה את הפאול, זה מראה משהו".

על הכיוון והמיקום אליו הפועל תל אביב הולכת אמר הקפטן: "קשה לי לענות על מיקום בצורה מושכלת כדי שהתשובה תהיה שווה משהו. בתחילת העונה צריך לגרד את הניצחונות, וקצת מומנטום ומזל. המשחק יכול היה להגמר אחרת. יש כל כך הרבה משתנים שמשפיעים על העונה. ברמת הפוטנציאל אנחנו מכוונים לפיינל פור, אבל בין פוטנציאל למה שיקרה, המרחק הוא עצום. גם אם תשאל אותי בעוד כמה חודשים יהיה לי קשה לענות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully