וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה הופתעו מהתרגול. מולנסטיין: "מכבי תל אביב פגיעה"

20.10.2016 / 8:20

ההולנדי עדיין מתלבט, אבל מתכנן שיטה התקפית: "לא מפחד מהם". שחקנים על מוגרבי, שלא פתח בשלושת המשחקים האחרונים: "שותק ועובד קשה. הוא עוד יוכיח כמה הוא חשוב למכבי חיפה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רנה מולנסטיין תרגל אתמול (רביעי) את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אבל נראה כי הוא עדיין מתלבט האם לערוך שינוי נוסף בהרכב. העובדה שאלירן עטר תורגל כחלוץ בודד בחוד על חשבון גליינור פלט, ולא כשחקן אגף, הפתיעה חלק מהשחקנים. "בכל אימון השבוע הוא החליף, נראה שזה ההרכב, אבל זה בטח לא סופי", אמרו שחקנים, לאחר שרק שלשום היה נראה שאיסמעיל ריאן יהיה בהרכב הפותח. השיטה של מולנסטיין הייתה התקפית למדי ושחקנים אמרו כי "הוא מאמן אמיץ שלא מפחד. אנחנו מכבי חיפה, אולי הגיע הזמן שנחשוב כמו קבוצה גדולה, ולא רק כמו מועדון גדול".

עוד בנושא:
אלירן עטר תורגל כחלוץ חוד, קהת ורוקאביציה באגפים
המחאה נמשכת? הקומץ הפיץ שיר נוסף נגד יוסי בניון

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין באימון. אדריאן הרבשטיין
השחקנים מופתעים. מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

ההולנדי כינס אתמול את חניכיו והקרין להם קטעים ממשחקי מכבי תל אביב, תוך השמת דגשים טקטיים בנושאים שונים לקראת המשחק. האסיפה הייתה ארוכה ומשפט המפתח בה היה: "גם מכבי תל אביב פגיעה", כשההערכה היא שהוא מכוון גם למרכז ההגנה שלה. המשחק הקרוב עשוי להוות הזדמנות למספר שחקנים שלאחרונה היו פחות בתכניות של המאמן. עטאא ג'אבר עשוי לחזור לסגל ופיראס מוגרבי, שבתחילת העונה עשה רושם מצוין על המאמן אך מאז המחזור השלישי לא פתח בהרכב, לקחת חלק במשחק. "פיראס עובד קשה, יושב בצד ושותק וממתין להזדמנות שלו. הוא עוד יוכיח כמה הוא חשוב עבור מכבי חיפה", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully