וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר תורגל כחלוץ חוד, קהת ורוקאביציה באגפים

19.10.2016 / 19:22

רנה מולנסטיין צפוי לשנות את ההרכב מול מכבי תל אביב והחלוץ, שיפתח לראשונה בליגה מאפריל, תורגל בעמדה בה מיעט לשחק בירוק. ריאן ופלט, שנכללו באימונים האחרונים בהרכב, נשארו בחוץ

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בצל הדיבורים על מחאה נגד הקפטן לשעבר יוסי בניון במשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, מכבי חיפה ממשיכה להתרכז בעיקר בהתמודדות מול הצהובים. היום (רביעי) תרגל רנה מולנסטיין הרכב ממנו עולה כי אלירן עטר עשוי לפתוח כחלוץ בודד בחוד ההתקפה. יש לציין כי מאז הגיע למכבי חיפה שיחק כשחקן אגף בעיקר בצד שמאל ותופקד לעיתים רחוק לבד בחוד.

עטר חזר לאחרונה מפציעה אחרי מספר חודשים ולפני הפגרה רשם דקות ראשונות העונה בליגה כמחליף מול עירוני קרית שמונה. אם אכן יפתח מול סגנית האלופה זו תהיה הופעתו הראשונה בהרכב בליגת העל מאז חודש אפריל. "מולנסטיין עדיין לא החליט, הוא מאוד מתלבט, אך נראה שרוב ההרכב סגור", אמר אחרי האימון גורם בקבוצה.

עוד בנושא

המחאה נמשכת? הקומץ של מכבי חיפה הפיץ שיר נוסף נגד יוסי בניון
איך שגלגל מסתובב לו: על החזרה של מדוניאנין וארבלדזה הביתה לאלקמאר

חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעניינים. עטר/אדריאן הרבשטיין

לצידו של עטר תורגלו באגפים רועי קהת וניקיטה רוקאביציה ובקישור גילי ורמוט כאשר מאחוריו נטע לביא וקמיל ואצק. ברביעיית ההגנה לא ערך מולנסטיין שינויים בהרכב שתירגל ובשער ימשיך לפתוח כמובן עומרי גלזר, במקומו של אוהד לויטה הפצוע. הפתעה נוספת באימון הגיעה מכיוונם של עיסמאיל ריאן וגליינור פלט, שבתרגולים האחרונים נראה היה שיפתחו ביום שני אך הפעם נותרו בחוץ.

אלף אוהדים זכו בהגרלה בכרטיסים למשחק בנתניה, ובמועדון מקווים שהרוב הדומיננטי של הזוכים שייכים לצד המעודד ולא לצד שפתח במחאה נגד בניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully