וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראן סוריאנו: "מסי הטוב בעולם, מנצ'סטר סיטי עדיין קבוצה בבנייה"

מנכ"ל הסיטיזנס התייחס לשמועות העבר לגבי הגעה של הפרעוש לאיתיחאד: "הוא רוצה לסיים את הקריירה בברצלונה, נהיה פתוחים לכל אופציה בעתיד". על בונוצ'י: "רצה להגיע, אך יובנטוס לא רצתה למכור"

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר סיטי וברצלונה יפגשו הערב (רביעי) באחד המשחקים המעניינים בשלב הבתים של ליגת האלופות. שתי הקבוצות החזקות בבית רוצות לסיים במקום הראשון, כך שמלבד היוקרה, המשחק בהחלט חשוב. עוד לפני השריקה, מנכ"ל הסיטיזנס, פראן סוריאנו, דיבר בכלי התקשורת בספרד על היריבה ובעיקר על הכוכב שלה, ליאו מסי.

סוריאנו התייחס לשמועות שהופצו בעבר בנוגע למעבר אפשרי של הפרעוש למנצ'סטר, אך טען כי הדבר אף פעם לא היה ממשי: "טבעי שמסי רוצה לסיים את הקריירה שלו בברצלונה. אנחנו לא נפנה אליו, אך כמובן שנהיה פתוחים לאופציה שהוא יגיע אלינו בעתיד". סוריאנו המשיך: "הוא השחקן הטוב בעולם והוא יחליט איפה הוא יסיים את הקריירה שלו. לגבי המשחק הערב, קשה מאוד לשחק מול ברצלונה בבית, יש להם את מסי ובכלל ההיסטוריה לטובתם. מנצ'סטר סיטי לעומת זאת היא קבוצה שעדיין בבנייה ויש לנו עוד עבודה לעשות".

עוד בנושא:

מאוהב לאויב: המאבק המתמשך בין פפ גווארדיולה להנהלת ברצלונה

פראן סוריאנו מנכ"ל מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"לא הגשנו שום הצעה על אחד משחקני ברצלונה". סוריאנו/GettyImages

לגבי השמועות על מעברים אפשריים של שחקנים בין הקבוצות, אמר: "לא הגשנו שום הצעה על אחד משחקני ברצלונה. היו מקרים שסוכנים של שחקנים יצרו איתם קשר ואמרו כי הם קיבלו הצעה ממנצ'סטר סיטי. לאחר מכן, הם יצרו קשר איתנו והודענו להם שזה לא נכון".

הספרדי דיבר גם על השמועות סביב מעבר של בלם יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י, לסיטי: "כרגע יש הרבה שחקנים שרוצים לשחק תחת פפ גווארדיולה. דיברנו עם בונוצ'י וגם הוא אמר שהוא רוצה לשחק עבורו. התקשרתי למנהל הספורטיבי של יובה אך הוא אמר לי שהוא לא מעוניינים למכור אותו, ושם הסיפור נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully