וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: 91:96 לוושינגטון על קליבלנד, אורלנדו הובסה במיאמי

לברון זכה למנוחה באמצע הרבע השלישי, אירווינג לא מצא את הטבעת והוויזארדס חגגו. דראגיץ' הפגיז 17 נקודות ב-77:107 של ההיט, אדאמס המשיך להפגין ניצוצות, דאוסון לא שותף בהפסד של ניו אורלינס, שמונה נקודות לכספי בהפסד הקינגס

AP

שישה ימים לפתיחת העונה ב-NBA וקבוצות הליגה נמצאות בישורת האחרונה של משחקי ההכנה. הלילה (בין שלישי לרביעי) התקיימו עוד חמישה מפגשים נוספים כאשר במרכז ניצבה האלופה, קליבלנד קאבלירס, שנכנעה לוושינגטון 96:91. עבור האוהדים הייתה זו הזדמנות נוספת לחלוק כבוד לשחקני האלופה כאשר טיירון לו בחר לחלק את הדקות לקראת הדבר האמיתי.

עוד בנושא:

הפצצה מתקתקת: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של לוס אנג'לס קליפרס
אולדריג' עשוי לעזוב את הספרס, דראגיץ' בדרך לסקרמנטו?

seperator
שחקן קליבלנד קאלבירס לברון ג'יימס. AP
נשמר בכפפות של משי. לברון/AP

לברון ג'יימס, שעמד במרכז החגיגה לפני המשחק, סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות (8 מ-13 מהשדה) והוסיף ארבעה כדורים חוזרים ושני אסיסטים ב-26 דקות כאשר באמצע הרבע השלישי הוא זכה למנוחה עד הסיום. גם קיירי אירווינג (0 מ-3) נשמר בכפפות של משי והסתפק בעשר דקות בהן לא הצליח למצוא את הטבעת בהופעה שעשוי להדאיג את הצוות המקצועי של האלופה. ג'י. אר סמית' עם החוזה המשודרג תרם ארבע נקודות. אצל הוויזארדס היו אלה אנדרו ניקולסון (19 נקודות, שמונה ריבאונדים ושתי חטיפות), ג'ון וול (17 נקודות, חמישה ריבאונדים וארבע אסיסטים) שניצלו את חסרונם של לברון ואירווינג, בראדלי ביל הוסיף 13.

בצל השמועות אודות מעבר לסקרמנטו קינגס, גוראן דראגיץ' להט עבור מיאמי היט ב-77:107 על אורלנדו מג'יק. הגארד הפגיז 17 נקודות וקינח עם חמישה אסיסטים בדרך לעוד הכנה טובה לליגה. מלבד דריק וויליאמס (8 נקודות), שאר שחקני החמישייה של ההיט סיימו עם ספרות כפולות: ווילי ריד (16 נקודות, 11 כדורים חוזרים), דיון ווייטרס (15 נקודות), ויין אלינגטון (12 נקודות). סרג' איבקה היה בגדר נקודת האור היחידה של אורלנדו עם 15 נקודות ותשעה כדורים חוזרים.

שחקן קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. AP
לפחות הוא הגיע. תומפסון/AP

אטלנטה הוקס הייתה גדולה על ניו אורלינס פליקנס עם 89:96. קייל קורבר ודניס שורדר (13 נקודות כ"א) בלטו כאשר טימי הארדווי ג'וניור סיים כקלע המוביל עם 16 נקודות ב-17 דקות. ההוקס אמנם הורידו הילוך ברבע הרביעי, אך זה לא הספיק לפליקנס. טרייסי ג'ונס (18 נקודות) בלט אצל ניו אורלינס. שון דאוסון לא זכה לדקה אחת וחזה בחברים שלו סופגים הפסד שישי בהכנה.

סטיבן אדאמס המשיך להציג יכולת נהדרת במדי אוקלהומה סיטי ב-87:97 על דנבר נאגטס. הסנטר הציג מספרים נאים של 17 נקודות (הקלע המוביל של הת'אנדר), תשעה ריבאונדים וחטיפה אחת ב-25 דקות. ראסל ווסטברוק הסתפק ב-12 נקודות ב-18 דקות ונראה כי אוקלהומה סיטי מוכנה לעונה. דנילו גלינארי בלט אצל דנבר עם 18 נקודות, ניקולה יוקיץ' הוסיף 11.

במשחק שנעל את משחקי הלילה לוס אנג'לס קליפרס גברה 87:92 על סקרמנטו קינגס. עומרי כספי הציג יכולת פושרת עם שמונה נקודות, שישה כדורים חוזרים, שלוש חטיפות ואסיסט בודד ב-16 דקות. הישראלי פתח עם 0 מ-4, הצליח להתאושש וסיים עם 3 מ-7 מהשדה, ו-2 מ-4 מחוץ לקשת. הקליפרס קיבלו סיבה לחייך בעקבות ההצגה של ג'יי ג'יי רדיק (18 נקודות), שסיים כקלע המוביל. בלייק גריפין תרם 12 נקודות ונוכחות בצבע עם שישה כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים, כריס פול הסתפק ב-שמונה נקודות וכמות זהה של אסיסטים. דמרקוס קאזינס סיים כקלע המוביל של הקינגס עם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול מול שחקן סקרמנטו קינגס גרט טמפל. AP
נתן לאחרים להתבלט. פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully