וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אולדריג' עשוי לעזוב את הספרס, דראגיץ' בדרך לסקרמנטו?

העיתונאית המוערכת ג'קי מקמאלן טוענת: "יכול להיות שלמרכוס לא יסיים את העונה בסן אנטוניו, זה לא עבד כפי שהם קיוו". גיי וקוליסון עשויים לעבור למיאמי תמורת הרכז הסלובני

AP

בקיץ שעבר היה למרכוס אולדריג' השחקן החופשי המבוקש ביותר ב-NBA, והחלטתו לחתום בסן אנטוניו גרמה לרבים להכריז כי מדובר באלופה הבאה. אלא שהיום (שלישי) מדווחת העיתונאית המוערת ג'קי מקמאלן כי הספרס לא ממש מרוצים משחקן הפנים של פורטלנד לשעבר. "המקורות שלי מוסרים לי שיכול להיות שאולדריג' לא יסיים את העונה בסן אנטוניו", אמרה מקמאלן. "החוויה הזאת לא ממש עבדה כפי שהם קיוו". אשתקד רשם אולרדיג' את הממוצעים הגרועים ביותר שלו מאז עונת 2009/2010, עם 18 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק.

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. GettyImages
כבר נגמר? אולדריג'/GettyImages

שחקן נוסף שלא אמור לסיים את העונה בקבוצתו הנוכחית הוא רודי גיי. על פי דיווח בתקשורת האמריקאית, סקרמנטו ומיאמי מנהלות שיחות על טרייד במרכזו יעברו הסמול פורוורד הוותיק ודארן קוליסון להיט, בעוד גוראן דראגיץ' יעשה את הדרך ההפוכה. "סקרמנטו חייבת להעביר את גיי", אמר מנהל קבוצה במזרח. "הוא כבר הודיע להם שהוא לא רוצה להישאר, והם לא יכולים לתת לו לעזוב בחינם".

גיי צפוי להפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא, בהנחה שיוותר על אופציית השחקן שלו. הקינגס מעוניינים לחזק את עמדת הרכז - בפרט לאחר הבעיות עם דארן קוליסון וטיי לוסון - וכמובן שדראגיץ' יהיה שדרוג על פני השניים. במקרה שתוותר על דראגיץ' ותצליח לצאת גם מחוזהו של כריס בוש, תפנה מיאמי 42.3 מיליון דולר מתקרת השכר ותציב את עצמה כשחקנית מרכזית לשוק השחקנים החופשיים שעשוי לכלול בקיץ הבא את סטפן קרי, קווין דוראנט, בלייק גריפין, כריס פול, קייל לאורי, פול מילסאפ ואחרים.

ומטריידים שאולי ואולי לא ייצאו לפועל, לציטוטים המעניינים של צ'ארלס בארקלי. שחקן העבר ופרשן ההווה דיבר על גולדן סטייט. "קווין דוראנט הוא לא נבל. הוא מנסה להפוך את עצמו לנבל. אני לא חושב שאפשר לזכות באליפות עם זריקות מבחוץ", אמר על הקבוצה שזכתה באליפות עם זריקות מבחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully