וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין קונטה לדייגו קוסטה, שזעם על הביקורת של המאמן

החלוץ הברזילאי ביקש להתחלף במהלך הניצחון של צ'לסי על לסטר סיטי ובאנגליה מדווחים שהוא כעס על ההערות הבלתי פוסקות של האיטלקי. קוסטה הוזהר ובמועדון מנסים להנמיך את הלהבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייגו קוסטה ביום שבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקשורת הבריטית טוענים שדייגו קוסטה ביקש להתחלף במהלך ה-0:3 של צ'לסי על לסטר סיטי בסוף השבוע בגלל חוסר שביעות הרצון שלו מהביקורת של המאמן אנטוניו קונטה. הברזילאי-ספרדי שכבש את השער הראשון של הבלוז, ביקש להתחלף בדקה ה-71 ונראה כעוס מאוד. באנגליה חשבו שקוסטה חושש לספוג צהוב חמישי העונה, אבל בתקשורת טוענים שהוא זעם על קונטה. הבקשה שלו אגב, לא התקבלה והוא השלים 90 דקות.

קונטה העיר לקוסטה על התפקוד שלו כמה פעמים במהלך המשחק, מה שכנראה הרגיז את החלוץ. זו כמובן לא הפעם הראשונה בה השחקן חם המזג מתקשה לקבל ביקורת של מאמן בצ'לסי. בשנה שעברה הוא התעמת עם ז'וזה מוריניו במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב וזה שלח אותו לספסל במשחק הבא. קשה להאמין שקונטה ינהג בצורה דומה, בטח לאור העובדה שביום ראשון צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד וקוסטה הוא המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה.

קונטה התחיל את הקדנציה שלו בצ'לסי בצורה מאכזבת וישנם לא מעט דיווחים על חדר הלבשה לא ממש בריא. האיטלקי יבקש להנמיך את הלהבות, אבל קוסטה כבר הוזהר בנוגע להתנהגות ולהתנהלות שלו בעקבות המקרה ביום שבת.

עוד בנושא:

דיווח: מנצ'סטר סיטי מנהלת מו"מ לרכישתו של דויד אלאבה
ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully