וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי מנהלת מו"מ לרכישתו של דויד אלאבה

על פי דיווחים באנגליה, פפ גווארדיולה מעוניין מאוד בשחקן האוסטרי שכיכב אצלו בבאיירן מינכן והסיטיזנס ינסו לפתות אותו עם חוזה כפול מזה שחתם במרץ האחרון וישלמו לגרמנים כ-40 מיליון ליש"ט עבורו

one

פפ גווארדיולה לא חיזר אחרי שחקנים של באיירן מינכן מאז שעזב אותה בקיץ לטובת מנצ'סטר סיטי, אולם היום (שלישי) מתפרסמים דיווחים באנגליה לפיהם המאמן הקטלאני פנה לדויד אלאבה, המגן/קשר האוסטרי המצוין שהיה שחקן מפתח אצלו בשלוש שנים שבהם אימן את הבווארים.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם דייויד אלאבה. רויטרס
יתאחדו שוב? אלאבה ופפ/רויטרס

על פי דיווח ב"סאן" הלונדוני, נציגים של מנצ'סטר סיטי כבר יצרו קשר עם נציגי השחקן בשבועיים האחרונים והקבוצה האנגלית מוכנה להכפיל את שכרו של אלאבה כדי לפתות אותו להגיע. בסיטי יודעים שהם יצטרכו לשלם הרבה כסף כדי לרכוש את השחקן שחתם רק במרץ האחרון על חוזה חדש לחמש שנים בבאיירן, במסגרתו הוא ירוויח כ-75 אלף פאונד בשבוע.

אלאבה הוא שחקן ורסטילי כמו שגווארדיולה אוהב. כוכב נבחרת אוסטריה משחק בעיקר באגף השמאלי, אך יכול לשחק גם במרכז השדה כפי שעשה אצל פפ בעונה שעברה. למרות שהחל את עונתו השישית בבאיירן והוא נחשב לשחקן מנוסה, אלאבה בן 24 בלבד ועשוי להתאים מאוד לשיטת המשחק הגמישה של גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, שעל פי הדיווחים מוכנה לשלם עבורו יותר מ-40 מיליון ליש"ט.

מנצ'סטר סיטי פתחה בסערה את העונה באנגליה, אבל בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות היא לא ניצחה וספגה שישה שערים, כולל שלישייה מסלטיק בליגת האלופות וגווארדיולה מעוניין לעבות את הסגל שלו בשחקנים מנוסים כשאלאבה עשוי להיות אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully