וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו במקום הרביעי אחרי 1:4 מרשים בפאלרמו

עוד הצגה לקבוצה של מיכאילוביץ': צ'וצ'ב כבש ראשון במשחק ה-1,000 של המארחת בסרייה A, אבל ליאיץ' הפך עם צמד נהדר ובנאסי ובאזלי הוסיפו. הסיציליאנים ללא נקודה ביתית העונה

מרקו בנאסי שחקן טורינו חוגג. GettyImages
טורינו ממשיכה לספק שערים יפים. מרקו בנאסי חוגג/GettyImages

טורינו עלתה הערב (שני) למקום הרביעי בליגה האיטלקית, בזכות ניצחון מרשים 1:4 בסיציליה על פאלרמו, שנותרה מתחת לקו האדום וכקבוצה היחידה מחמש הליגות הבכירות (לצד אינגולשטאדט הגרמנית) שעדיין לא השיגה נקודה ביתית ב-2015/16.

איבאילו צ'וצ'ב שחקן פאלרמו (למעלה) נוגח לרשת טורינו. GettyImages
היתרון של פאלרמו אבד מהר מאוד. איבאילו צ'וצ'ב נוגח פנימה/GettyImages

פאלרמו ציינה את משחקה ה-1,000 בסרייה A ולפחות הפתיחה הייתה חגיגית, כשהבולגרי איבאילו צ'וצ'ב נגח לרשת של ג'ו הארט אחרי הרמה של אלסנדרו דיאמנטי כבר בדקה החמישית. אלא שהמשחק ברנצו ברברה התהפך מהר מאוד. אדם ליאיץ', שחקן הכנף הסרבי שהגיע בקיץ לטורינו אחרי קדנציה לא מוצלחת באינטר, הפציץ בימין לחיבורים בדקה ה-25 את שער הליגה הראשון שלו במדים הסגולים והשלים צמד עם עוד ימנית אדירה בדקה ה-40.

הבליץ של טורינו נמשך עם מרקו בנאסי, המוזמן הטרי לנבחרת איטליה, שסיים מתפרצת עם עוד כדור ברשת אחרי בישול בדקה ה-45 של דניאלה באזלי. האחרון חתם את התוצאה בעצמו בדקה ה-50 עם נגיחה מזווית קשה שזכתה גם לאישור מטכנולוגיית קו השער. 17 שערי ליגה כבשה עד כה הקבוצה האטרקטיבית של סינישה מיכאילוביץ', שבשבוע הבא יארח את לאציו עמה היה מזוהה כשחקן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדם ליאיץ' שחקן טורינו כובש מול פאלרמו. GettyImages
שערי בכורה נהדרים. אדם ליאיץ' כובש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully