וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוליטו: "בזכות לואיס אנריקה הורדתי עשרה קילו", בראבו: "מסי שונה מכולם"

צמד כוכבי מנצ'סטר סיטי החמיאו לאקסית, לקראת המפגש בברצלונה. בראבו: "שוער בבארסה תמיד סופג ביקורת, לטר סטגן יש את האישיות להתמודד". בלם פלמייראס ונבחרת קולומביה יצטרף בינואר?

one

מאז חודש ינואר האחרון שמו של נוליטו נקשר עם מעבר אפשרי לברצלונה. החלוץ, שכיכב בעונה הקודמת במדי סלטה ויגו, נחשב למועמד הבכיר של לואיס אנריקה לחיזוק ההתקפה בסגל הקטלנים אולם בקיץ האחרון בחר נוליטו דווקא במנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה. לקראת המפגש בין שתי הקבוצות ביום רביעי, בחר היום (שני) הספרדי להעניק ראיון בו סיפר על היחסים הקרובים עם לואיס אנריקה.

עוד בנושא:

בילבאו ניצחה בדרבי, ויאריאל הביסה, ולנסיה מעל הקו האדום

נוליטו מנצ'סטר סיטי. רויטרס
העדיף את פפ. נוליטו/רויטרס

"בזמן שהייתי בקבוצת המילואים של ברצלונה, לואיס אנריקה היה מעורב מאוד בכול נושא שהיה קשור אליי. הוא היה שם בשבילי בכל שלב משמעותי בקריירה, ותמיד גרם לי להבין את המשחק בצורה אחרת. בהתחלה היה לנו קשה ביחד, כי הוא נורא עיקש, אבל לבסוף הצלחנו למצוא נתיב של הבנה. בזכותו הורדתי עשרה קילו מהמשקל שלי, והפסקתי לאכול עוגות, מאפים ומשקאות מוגזים. לזכותו של לוצ'ו, הוא היה הראשון שבאמת האמין שאני מסוגל לשחק ברמות הגבוהות, לעולם לא אשכח לו את התמיכה ברגעים הקשים. לא היה לי פשוט להעדיף את סיטי על פני שיתוף פעולה איתו, אבל רציתי לשחק וזה כמעט בלתי אפשרי כאשר בסגל יש את ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר. בסיטי יש לי אפשרות אמיתית לצמוח, ולזכות בתארים", סיכם נוליטו.

אקס נוסף של ברצלונה, שישוב לראשונה לקאמפ נואו הוא קלאודיו בראבו. הצ'יליאני סיפר בראיון לתקשורת הספרדית: "בארסה פתח בפניי את אפשרות לשחק במועדוני הצמרת, עזבתי בצורה טובה ואני שמח להגיע לקאמפ נואו. זו זכות לשחק מול לואיס סוארס, ניימאר וליאונל מסי. יש לנו סגנון שונה בסיטי, אבל מה שלאו עושה הוא קסום ושונה מכולם. אי אפשר לנתח או להבין באמת כמה הוא טוב".

על מארק אנדרה טר סטגן הוסיף: "תפקיד השוער בברצלונה תמיד פותח ביקורת, יש לו את האישיות והיכולת להתמודד על כל דבר ולהצליח. אני לא קורא את הביקורות נגדי, זה שמר עליי לאורך הקריירה", לסיכום סיפר בראבו על ההבדלים בין הליגה הספרדית לאנגלית: "בספרד יש עליונות מבחינה טכנית, באנגליה ההבדל הוא בעיקר מבחינת המהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלש וידאל שחקן ברצלונה. GettyImages
מאוכזב מתמיד. וידאל/GettyImages

בינתיים, עולה כי המאמצים של ברצלונה לחזק את מרכז ההגנה צוברים תאוצה. סוכנו של יירי מינה, בלם פלמייראס, העניק ראיון לתקשורת בקולומביה בה חשף את המגעים עם האלופה הספרדית: "יש לנו הסכם בעל פה עם בארסה, והאפשרות הראשונה היא שיירי ישחק שם. אני יודע שהוא רוצה להגיע לספרד, וכבר היו לי מספר שיחות עם אנשי המועדון שהיו השבוע בקולומביה במהלך פגרת הנבחרות וצפו בו משחק. רוברטו פרננדס יודע מה פלמייראס רוצה, משם זה כבר תלוי בו. יש עוד קבוצות שמתעניינות במינה".

עדיין בגזרת אלש וידאל. מקורבים למגן הצהירו כי העובדה כי הוא שוב נותר מחוץ לסגל מול דפורטיבו לה קורוניה במחזור האחרון, היא זו 'ששברה את גב הגמל' מבחינתו. גם הפציעה של סרג'י רוברטו לא הצליחה לגרום ללואיס אנריקה לשקול להעניק לווידאל את המקום על הספסל כאשר ז'רמי מתיו ולוקא דין הועדפו על פניו. פרננדס ניסה להרגיע את הגזרה והצהיר כי ברצלונה לא מחפשת לדחוק את המגן מחוץ לסגל, אך היום מדווחים בקטלוניה כי המנהל המקצועי מוכן לוותר על וידאל תמורת 13 מיליון יורו, כדי לצמצם את ההפסדים בעקבות העסקה עם סביליה.

עדכון ראשון: 07:35

שחקן פלמייראס יירי מינה. GettyImages
יש כבר מגעים. מינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully