וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בילבאו ניצחה בדרבי, ויאריאל הביסה, ולנסיה מעל הקו האדום

מוניאין, אדוריץ ו-וויליאמס חגגו ב-2:3 על סוסיאדד. סוריאנו כבש צמד מהיר, הצוללת הצהובה חגגה עם 0:5 על סלטה ויגו ונצמדה לברצלונה. העטלפים גברו 1:2 על חיחון בבכורה של פראנדלי

AP

בווידאו: הניצחון של אתלטיק בילבאו 2:3 על ריאל סוסיאדד

אחרי חגיגות השערים של ברצלונה, אתלטיקו וריאל מדריד אמש (שבת), המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך היום. אלאבס ומלאגה נפרדו ב-1:1 סוער, אתלטיק בילבאו ניצחה 2:3 בדרבי הבאסקי את ריאל סוסיאדד. ולנסיה התאוששה מההפסד לפני הפגרה עם 1:2 אצל ספורטינג חיחון, ויאריאל הביסה 0:5 את סלטה ויגו.

עוד בנושא:

במדריד דורשים: "מישהו חייב כבר להעניש את לואיס סוארס האלים"
רונאלדו וריאל מדריד סיימו בצורת, זידאן: "כריסטיאנו תמיד מת להבקיע"

סדריק בקאמבו, ויאריאל. AP
ברוכים השבים. בקאמבו/AP

אלאבס - מלאגה 1:1

העולה החדשה כבר עם עשר נקודות העונה, אך היא יכולה להיות מאוכזבת אחרי המפגש הביתי מול האנדלוסים. דייברסון הרשית את השלישי שלו העונה כבר בדקה התשיעית והפיח תקוות אצל המארחת, שהסתבכה לקראת הסיום. רוברטו רוסאלס הצליח לאזן בדקה ה-85, והציל עבור חואנדה ראמוס נקודה יקרה. בתוספת הזמן היו אלה תיאו הרננדס מאלאבס, וחואפני ממלאגה שהותירו את שתי הקבוצות בעשרה שחקנים.

צפו בתקציר

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 2:3

המארחת המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה גם בדרבי והתאוששה מההפסד למלאגה לפני הפגרה בזכות שלושה שערים תוך כ-20 דקות במחצית השנייה. דויד סורוטוסה (18) כבש ראשון עבור סוסיאדד אחרי קרן, שקיוותה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, אך איקר מוניאין סובב כדור נהדר לקורה ופנימה מכ-18 מטר בדקה ה-51 ותשע דקות לאחר מכן המהפך הושלם אחרי הרחקה רעה של חרונימו רולי שהסתיימה בהקפצה קלילה של אריץ אדוריץ פנימה (Aערו הרביעי העונה). החלוץ הבלתי נגמר הוסיף בישול לאינאקי וויליאמס שהיה צריך רק לדחוק פנימה (72). איניגו מרטינס הצליח רק לצמק בנגיחה (83).

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
ברגל ימין. פראנדלי/רויטרס

ספורטינג חיחון - ולנסיה 2:1

העטלפים יצאו לפגרה עם הפסד לאתלטיקו מדריד אך זה לא עצר את המומנטום החיובי שלהם, והם עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, אחרי שארבעת הראשונית הסתיימו בהפסדים. צ'זארה פראנדלי, שמול אתלטיקו צפה בשחקניו החדשים מהיציע, עמד לראשונה על הקווים וראה את מריו סוארס כובש מקצה הרחבה בדקה ה-7 אחרי פתיחת רגליים נהדרת של דני פארחו. קרלוס קסטרו איזן בנגיחה יפה (41) אך דווקא הקשר האחורי סוארס, המושאל מווטפורד, היה במקום כדי לדחוק פנימה את שערו השני במשחק והשלישי העונה בדקה ה-65. ולנסיה עלתה לראשונה העונה מעל הקו האדום ודחקה לשם את חיחון, שסופרת הפסד חמישי ברצף.

צפו בתקציר

ויאריאל - סלטה ויגו 0:5

הצוללת הצהובה לא הפסידה כבר תשעה משחקים ברציפות, שבעה מהם בליגה, והיא במקום החמישי בשוויון נקודות עם ברצלונה בזכות מחצית ראשונה מוחצת. סלטה הגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים כולל ה-3:4 על ברסה לפני הפגרה וקיוותה להמשיך במומנטום אך אחרי 12 דקות כבר מצאה את עצמה בפיגור כפול ולא הצליחה להתאושש. רוברטו סוריאנו תרגם מסירת עומק גאונית של מנואל טריגרוס כדי לכבוש את הראשון מקרוב (8) וכעבור ארבע דקות הכפיל בצ'יפ נפלא אחרי הרחקה רעה של השוער היריב סרג'יו אלבארז. סדריק בקאמבו, שפתח לראשונה בהרכב אחרי שחזר מפציעה ארוכה, השלים מחצית חלומית עם שערו הראשון העונה בדקה ה-38. אם זה לא מספיק, דניאל ואס דחק לשערו הוא (48) וסרג'יו גומס הורחק בצהוב שני בדקה ה-87, לפני שטריגורס קבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן.

צפו בתקציר

אריץ אדוריץ שחקן אתלטיק בילבאו. David Ramos, GettyImages
שער ובישול. אדוריץ/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully