וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 ניצחונות: דרושאפקה ובלאט הפסידו 93:88 לבאנביט

שחקניו של בלאט ביצעו קאמבק נהדר וסחטו הארכה אך ספגו הפסד ראשון העונה מול יריבת עירוני נהריה בליגת האלופות של פיב"א. ניצחון לריאל לפני מכבי, 21 נקודות לנעימי בהפסד סקפאטי

דיוויד בלאט מאמן דרושפאקה. האתר הרשמי של דרושפאקה, אתר רשמי
הפעם הקאמבק לא הספיק. בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של דרושפאקה

ביום חמישי האחרון נחלצו דיוויד בלאט ודרושאפקה מהפסד ראשון העונה עם קאמבק נהדר וגברו על הכוכב האדום ביורוליג כדי לשפר את מאזנם העונה ל-0:13 כולל משחקי ההכנה. גם הערב (ראשון) דרושאפקה ביצעה קאמבק נהדר במשחק ליגה וכמעט שנחלצה שוב מהפסד אך בסופו של דבר נכנעה בחוץ 93:88 אחרי הארכה ליריבת עירוני נהריה בליגת האלופות של פיב"א ביום שלישי, באנביט.

בדיוק כמו בבלגרד, אז מצאו את עצמם שחקניו של בלאט בפיגור 14 במחצית, גם הפעם הציגו מחצית ראשונה חלשה וירדו בפיגור 13 אחרי רבע שני של 14:25 לבאנביט. לרבע האחרון הם עלו בפיגור 11, אך רבע אחרון נהדר של 19:30 שלח את המשחק להארכה. בחמש הדקות הנוספות באנביט הייתה מרוכזת יותר והשיגה ניצחון לפני הטיסה לישראל והמשחק בעין שרה. ג'ורדן תאודור סיפק הצגה עם 32 נקודות ו-6 אסיסטים, מנגד 20 נקודות של בראד וונאמייקר ו-14 של סקוטי ווילבקין לא הספיקו.

עוד בנושא

ליגת העל בכדורסל: בני הרצליה גברה 79:87 על מכבי חיפה

* יובל נעימי ממשיך לככב במדי סקפאטי מהליגה השנייה באיטליה, אחרי שבמשחקו הראשון בקבוצה העמיד שורה סטטיסיטית מרשימה של 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון על סיינה. הפעם סקאפטי אמנם הפסידה 66:61 בביתה ללאטינה, אך הגארד הפציץ 21 נקודות, כולל ארבע שלשות, והוסיף 7 אסיסטים וגם 3 ריבאונדים ב-32 דקות. סקפאטי ירדה למאזן 2:1.

* יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת המחזור השני של היורוליג, ריאל מדריד, ניצחה 86:93 את מורסיה ושמרה על מאזן מושלם בליגה הספרדית. סרחיו יול, שכיכב בשבוע שעבר מול אולימפיאקוס עם 22 נקודות, היה גם הפעם הקלע המוביל של הבלאנקוס עם 23 באחוזים נהדרים מהשדה, לוקה דונצ'יץ' הוסיף 13 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully