וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל: בני הרצליה גברה 79:87 על מכבי חיפה

גרין להט עם 24 נקודות והשכיח את התבוסה מול הפועל ירושלים במחזור הפתיחה. משעור, אדריאן ודניס בלטו אצל גורקה, שחגג ניצחון ליגה ראשון העונה. 16 נקודות למיצ'ל, הפסד לרחימי בבכורה

מגד גוזני

המחזור השני בליגת העל בכדורסל נמשך היום (ראשון) עם 79:87 של בני הרצליה על מכבי חיפה. הקבוצה מהשרון חגגה ניצחון ליגה ראשון לעונת 2016/17, והנחילה לירוקים הפסד ראשון. המפגש בשרון נדחה בעקבות האיחור של מכבי חיפה בחזרה ממסע המשחקים בארצות הברית. הבחורים של מיקי גורקה הותירו מאחור את התבוסה להפועל ירושלים כאשר ג'ף אדריאן, סטיבן דניס וכארם משעור הרשימו. מעל כולם היה זה טוריאן גרין, שסיים עם 24 והיה גדול על הירוקים.

עופר רחימי ספג הפסד ראשון במשחק הבכורה שלו כמאמן בליגת העל, ועבור הירוקים מדובר בנורת אזהרה אחרי שהוליכו בצורה נוחה עד הרבע השלישי. ג'אריד פיימוס, שערך בכורה, סיים עם שמונה נקודות בלבד והתקשה להטביע חותם.

קלעו לבני הרצליה: טוריאן גרין 24, ג'ף אדריאן 17, סטיבן דניס 16, כארם משעור 15, דני רובין 8, חליל קאנסביץ' 5, אדום ג'קו 2.

קלעו למכבי חיפה: טוני מיצ'ל 16, עמית שמחון 14, 13 אורלנדו מנדס ואלדס 13, ווילי וורקמן 11, ג'אריד פיימוס 8, אלכס פרס 7, ג'ון דיברתולומאו 6, עוז בלייזר 4

שחקן מכבי חיפה עמית שמחון. מגד גוזני
שמחון מול ההגנה של הרצליה/מגד גוזני

מהלך המשחק

טוני מיצ'ל פתח נהדר עם סל ראשון עבור הירוקים לעונת 2016/17 והוסיף חסימה. המארחת התעוררה ועם שש נקודות של ג'ף אדריאן נותרה צמודה. שתי נקודות של ג'ון דיברתולומאו קבעו 21:21 בסיום הרבע הראשון. הירוקים פתחו את הרבע השני עם ריצת 0:4, מיד לאחריה גורקה הזעיק פסק זמן. האורחת המשיכה להיות יעילה ועם הגנה רעה של המארחת עלתה ליתרון 24:33, שש דקות למחצית. שלשה של גרין הצליחה לצמק את הפער לשבע, רחימי הזעיק פסק זמן משלו. צעדים של סטיבן דניס, 15 שניות לסיום הרבע, מנעו מהרצליה לקזז את הפער. 36:42 למכבי חיפה במחצית. משעור לקח אחריות ועם אדריאן קיזז את הפער של הירוקים, שאיבדו את הקצב, שתי דקות לסיום וקבע 59:60 להרצליה. הירוקים התעורר, אך דניס הצליח לצמק - 64:67 למכבי חיפה בסיום הרבע השלישי. דניס וגרין איפסו את היד וקבעו יתרון שבע, אדריאן הוסיף חסימה וקירב את גורקה לניצחון ליגה ראשון. משם הרצליה לא הרפתה וסיימה את המפגש עם 79:87 בסיום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בני הרצליה כארם משעור מול שחקן מכבי חיפה אלכס פרס. מגד גוזני
משעור מול פרס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully