וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברניאני: "אני שיחקתי ב-NBA, איפה שיחקו האנשים שמבקרים אותי?"

אחרי עשור ב-NBA, האיטלקי של באסקוניה כיכב עם 26 נקודות בבכורה שלו ביורוליג וזעם על כתב ספרדי שניסה להקניטו: "האוהדים והתקשורת מקשקשים על כל דבר. מי מבקר אותי, אתה?"

שחקן ברוקלין נטס אנדראה ברניאני. GettyImages
כועס. אנדראה ברניאני/GettyImages

אנדראה ברניאני סיפק הצגה נפלאה בבכורה שלו ביורוליג במדי באסקוניה, אותה הוביל אמש (שישי) לניצחון ביתי 84:85 על אנאדולו אפס עם 26 נקודות ב-24 דקות בלבד, כולל 10 מ-14 מהשדה. אבל מסתבר שזה היה רק החלק הראשון בשואו של האיטלקי.

לאחר המשחק פנה אחד הכתבים לברניאני ואמר: "אנשים חושבים שאולי אתה לא שחקן ההגנה הכי טוב או הריבאונדר הכי טוב". ברניאני השיב: "אנשים מדברים הרבה. אני שיחקתי ב-NBA, איפה כל האנשים האלה שמבקרים אותי שיחקו? אני הייתי ב-NBA במשך שנים. מי אומר את זה, אתה? אוהדים ותקשורת מקשקשים על כל דבר. אנחנו שחקנים מקצוענים ואנחנו נחשפים לתגובות חיוביות ושליליות. כשאתה משחק טוב, אתה אלוהים; כשאתה נותן משחק פחות טוב, אתה חלש".

כזכור, ברניאני בן ה-30 חזר לאירופה אחרי עשור ב-NBA. הוא נבחר ראשון בדראפט 2006 על ידי טורונטו ראפטורס, במדיה שיחק עד 2013, ולאחר מכן העביר שנתיים בניו יורק ניקס ועוד עונה בברוקלין נטס, לפני שחתם לשנתיים בקבוצה הבאסקית בקיץ האחרון.

עוד בנושא:

אנדראה ברניאני כיכב בניצחון באסקוניה על אנאדולו אפס
בטורקיה משבחים את דיוויד בלאט על הבינגו בדרושאפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully